کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واژگونی خودروی پرشیا خسارت جانی در پی نداشت

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 22 خرداد 1397 ساعت 9:56

حزب الله :

یک دستگاه خودروی پرشیا زیر پل سرحدآباد کرج به علت نامعلوم واژگون شدکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، یک مورد واژگونی خودوری پرشیا در سرحد آباد اعلام شد و نیروهای آتش نشانی از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
 
به دلیل ایجاد ترافیک، همچنین ایجاد وضعیت خطرناک به علت نشت سوخت در روی خودرو و اطراف آن، نیرو ها بلافاصله اقدام به شستشوی محوطه واژگونی  کرده و خودرو را در حالت امن قرار دادند.
 
در پایان عملیات، با حضور عوامل راهنمایی و رانندگی خودرو منتقل شد و نیرو ها با هماهنگی با ستاد فرماندهی به ایستگاه بازگشتند.
 
 
جدال چند ساعته با دپوی ضایعات درختان
 
در ادامه این گزارش آمده است، یک مورد حریق به آدرس مهرشهر، بلوار ارم، خیابان بوستان به سامانه 125 اعلام شد و آتش نشانان بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام شدند.
 
در این حادثه در زمینی به متراژ تقریبی هزار و 500 متر مربع، مقدار قابل توجهی از ضایعات شاخ و برگ درختان دچار حریق شده بود.
 
این حریق که به دلیل وزش باد گسترده تر شده بود، با تلاش فراوان نیروهای آتش نشان در مدت زمان شش ساعت و طی سه مرحله مهار شد. جلوگیری از سرایت حریق و گستردگی بیشتر آن از دیگر اقداماتی بود که آتش نشانان کرجی در این عملیات انجام دادند.
 
لازم به توضیح است در این عملیات ۶ خودروی سبک و سنگین از ایستگاه های 124-114 و 104 به همراه ۱۶ آتش نشان شرکت داشتند.


کد مطلب: 170662

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170662/واژگونی-خودروی-پرشیا-خسارت-جانی-پی-نداشت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com