کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترکاشوند:

۳۰۰ میلیون ما در مقابل ۱.۸ میلیارد استقلال معلوم است که آبنبات چوبی می‌شود!

خبرگزاری فارس , 29 خرداد 1396 ساعت 15:02

حزب الله :
مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر نصیرزاده گفت: وقتی ما برای پول رضایتنامه شجاعیان ۳۰۰ میلیون می‌دهیم و استقلال یک میلیارد و هشتصد میلیون معلوم است که رقم ما پول آبنبات چوبی است.


 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی ترکاشوند در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران درخصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات پرسپولیس در رده بزرگسالان تقریباً تمام شده است؛‌ البته مذاکراتی با بازیکنان زیر 23 سال انجام می‌دهیم تا کادر بازیکنان تکمیل شود.

وی درخصوص شایعه حضور یک بازیکن عراقی در پرسپولیس گفت: ما یک بازیکن را می‌خواهیم که با باشگاهش قرارداد دارد. منتظر پاسخ باشگاه و آن بازیکن هستیم تا در آینده ببینیم تکلیف چه می‌شود.

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس درخصوص اینکه آیا اسم این بازیکن بشار رسن است، گفت: بله، مذاکرات خوبی هم با او شده ولی منتظر جواب نهایی هستیم، اجازه بدهید درصد احتمال حضور این بازیکن را بعدا بگویم.

وی درخصوص داریوش شجاعیان و اینکه گفته می‌شود او به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده بود گفت: باشگاه گسترش برای صدور رضایتنامه این بازیکن پول زیادی خواست و من با آقایان زنوزی و نصیرزاده حرف زدم و اتفاقا شنیده بودم که شایعه شده پرسپولیس پیشنهاد بالاتری از استقلال ارائه کرده که این موضوع اصلا صحت ندارد. پولی که آقایان برای شجاعیان طلب کردند نزدیک به یک میلیارد و 850 میلیون تومان بود که ما موافقت نکردیم. حتی عنوان کردیم که 500 میلیون می‌دهیم و یک بازیکن جوان را هم به تیم شما به عنوان بازیکن قرضی منتقل می‌کنیم.

ترکاشوند تاکید کرد: متاسفانه حرف را برعکس کردند و گفتند که ما پول بیشتری می‌دهیم، من می‌دانم که استقلال یک میلیارد و 600 میلیون در قالب 600 میلیون نقد و 3 چک 300 میلیونی به باشگاه گسترش پرداخت کرده است.

وی درخصوص اینکه آیا سروش رفیعی از پرسپولیس جدا شده است یا خیر، گفت: من روز گذشته با رفیعی حرف زدم و قرار شد طی یکی دو روز آینده ما او را ببینیم و صحبت کنیم. حرف‌هایی مطرح شده است که فکر می‌کنم امیدی برای بازگشت رفیعی وجود داشته باشد.

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است رفیعی در پرسپولیس بماند یا خیر، گفت: من در یکی دو روز آتی نشستی را با رفیعی داریم و هیچ چیز بعید نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آن چیزی که برانکو از باشگاه خواسته را عملی کردید یا خیر، گفت: صد درصد نفراتی که برانکو خواسته بود را جذب کردیم.

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس درباره اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده مبنی بر اینکه پولی که مسئولان پرسپولیس برای رضایتنامه شجاعیان می‌خواستند پرداخت کنند مثل یک آبنبات چوبی بود، گفت: 300 میلیون ما در مقابل یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌شود آبنبات چوبی!

وی تاکید کرد: صحبتی که با شجاعیان کردیم به او گفتیم که درخصوص رضایتنامه شما اصلا ورود نمی‌کنیم پرسپولیس از این پول‌ها ندارد که بدهد. ما از او خواستیم که رضایتنامه‌اش را بگیرد و بعد صحبت کند.

ترکاشوند درخصوص جذب شایان مصلح و اینکه استقلالی‌ها مدعی بودند پرسپولیس پول بیشتری داده است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. در این دو سال گذشته هیچ چیز بدون صداقت پیش نرفته و همه قراردادها در فدراسیون موجود است. هوادار حق دارد که بداند. ما شایان مصلح را با 400 میلیون جذب کردیم و آپشن قهرمانی هم در قرارداد او وجود دارد.

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: مصلح روزی که با ما صحبت کرد مدعی شد از طرف استقلال 850 میلیون به او پیشنهاد شده ولی با توجه به اینکه با محمد انصاری مشورت کرده است و مشاوره‌ای که از پیشکسوتان گرفته دوست داشته به پرسپولیس بیاید.

وی افزود: نمی‌دانم این صحبت‌ها را از کجا آوردند. من یک هفته قبل از مذاکره مصلح با استقلال با این بازیکن صحبت کردم و مبلغ قراردادش هم موجود است.

ترکاشوند درخصوص حضور دژاگه و شایعات راجع به پرسپولیسی‌ شدن او گفت: من چنین چیزی نشنیدم و خودم هم از روزنامه‌ها چنین خبری را خواندم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم در نقل و انتقالات بهتر عمل کرده، گفت: هر تیمی نیازهای خاص خودش را دارد و نمی‌شود به این موضوع ورود کرد. درخصوص پرسپولیس هم بگویم با توجه به نیازهای برانکو صد درصد نفرات او را جذب کرده‌ایم ولی شخصاً در نقل و انتقالات ما خوب عمل کردیم.

 


کد مطلب: 143554

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/143554/۳۰۰-میلیون-مقابل-۱-۸-میلیارد-استقلال-معلوم-آبنبات-چوبی-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com