کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضعیت مبهم ۷ مسافر سانحه هوایی یاسوج

ایلنا , 23 ارديبهشت 1397 ساعت 15:18

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت جستجوی پیکر مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج را تشریح کرد.


 
 مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت جستجوی پیکر مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج را تشریح کرد.
 
کامروز امینی گفت: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سه‌ماهه گذشته، متاسفانه جسد ۴۴ مسافر هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا تحویل خانواده‌های آنان نشده است.
 
وی با بیان اینکه از ۶۵ مسافر و خدمه این هواپیما اجساد ۲۱ مسافر آن تحویل خانواده‌ها شده است، اظهارداشت: متاسفانه هرچه زمان می‌گذرد شرایط پیداکردن پیکر‌ها و بقایای مسافران این هواپیما سخت‌تر می‌شود.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ۴۴ مسافری که تاکنون اجساد آن‌ها تحویل خانواده‌های شان نشده نیز بقایا و پیکر‌های هفت مسافر اصلا پیدا نشده است.
 
در ۲ هفته اخیر هیچ بقایا و پیکری تحویل پزشکی قانونی نشده است
 
امینی در ادامه نیز تاکیدذکرد که در ۲ هفته اخیر هیچ بقایا و پیکری تحویل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد نشده است.
 
وی گفت: بقایا و پیکر‌های که اکنون در اختیار اداره کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد است، همگی مربوط به قبل بوده و بقایا و پیکر‌هایی در ۲ هفته گذشته به این اداره کل تحویل داده نشده است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز‌های بارانی نیز هیچگونه کار انتقال پیکر‌ها و بقایا بدلیل شرایط سخت ارتفاعات دنا انجام نگرفته است.
 
به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمای ATR آسمان با ۶۵ مسافر و خدمه در روز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ در ارتفاعات دنا سقوط کرد که با گذشت ۸۵ روز از آن واقعه همچنان جسد ۴۴ مسافر و خدمه تحویل خانواده‌ها نشده است.


کد مطلب: 168458

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/168458/وضعیت-مبهم-۷-مسافر-سانحه-هوایی-یاسوج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com