کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازجویی پلیس رژیم صهیونیستی از نتانیاهو

میزان , 20 اسفند 1396 ساعت 13:14

حزب الله :
پلیس رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» را در پرونده موسوم به «4000» مورد بازجویی قرار می‌دهد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بازجویی پلیس رژیم صهیونیستی از نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پلیس رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» را در پرونده موسوم به 4000 مورد بازجویی قرار می‌دهد.
 
بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی این تحقیق در پی اظهارات دستیاران نتانیاهو صورت می‌گیرد که پیش از این از سوی پلیس رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده 4000 بازداشت شده‌اند.
 
پرونده 4000 شامل ارتباط میان نتانیاهو و «شائول اِلوویچ»، مدیر شرکت «بِزِک»، و نیز وبسایت «واللا» است و این پرونده پس از آن مورد تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی قرار گرفته که هفته گذشته هاآرتص با انتشار گزارشی اعلام کرد که شواهد محکم‌تری مبنی بر ارتباط نتانیاهو و نیز برخی دیگر از نزدیکان وی با الوویچ یافت شده است.
 
بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در این پرونده متهم به پرداخت میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی به الوویچ در ازای حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «واللا» از نتانیاهو و خانواده‌اش، پرداخت کرده است.
 
نتانیاهو پیش از این در سه پرونده دیگر موسوم به پرونده‌های «1000»، «2000» و «3000» متهم به فساد مالی شده و هفته گذشته پلیس رژیم صهیونیستی از دادستان کل این رژیم خواسته بود رسماً علیه نخست‌وزیر اعلام جرم کند.


کد مطلب: 164498

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/164498/بازجویی-پلیس-رژیم-صهیونیستی-نتانیاهو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com