کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کرج؛

10 دستگاه دوربین نظارتی ثبت تخلف نصب شد/راه اندازی سامانه اطلاع رسانی پیامک تخلف

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 17 دی 1396 ساعت 10:08

حزب الله :
سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه بیش از 10 دستگاه دوربین نظارتی ثبت تخلف در سطح شهر نصب شده است، گفت: به زودی سامانه اطلاع رسانی پیامک تخلف با همکاری پلیس راهور در این کلانشهر راه اندازی می شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد حاجی جعفری گفت: طی یک ماه گذشته، با استقرار عوامل پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج، بیش از 7 هزار تخلف رانندگی توسط دوربین های نظارتی ثبت شده است و متخلفان از سوی پلیس اعمال قانون شده اند.
 
سرپرست مرکز کنترل ترافیک افزود: 54 دستگاه دوربین نظارتی در نقاط حساس و پر ترافیک شهر نصب شده اند و در یک ماه گذشته سال جاری نیز، 8 دستگاه دوربین نظارت تصویری با قابلیت تصویربرداری 360 درجه به مجموعه دوربین های نظارتی مجموعه افزوده شده است.
 
حاجی جعفری بیان کرد: پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته، دوربین نظارتی ثبت تخلفات رانندگی تا آخر دی ماه سال 96 به تعداد 60 دستگاه می رسند و محدوده های بیشتری در سطح شهر را پوشش می دهند.
 
وی یادآور شد: شهروندان برای اطلاع از جرائم خود می توانند از طریق سامانه پیامکی 1101202020 و یا سایت www.rahvar120.ir استعلام لازم را به دست آورند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: سامانه اطلاع رسانی پیامک تخلف، در روزهای آینده راه اندازی می شود و سازوکار اجرایی آن با همکاری پلیس راهور در حال انجام می باشد.


کد مطلب: 159395

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/159395/10-دستگاه-دوربین-نظارتی-ثبت-تخلف-نصب-راه-اندازی-سامانه-اطلاع-رسانی-پیامک

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com