کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باج‌گیری هیئت فوتبال البرز از برخی باشگاه‌های فوتبال "واهی" است

تسنیم , 19 دی 1396 ساعت 11:37

حزب الله :
سرپرست هیئت فوتبال استان البرز گفت: صحبت‌ها درباره باج گیری هیئت فوتبال استان البرز از برخی باشگاه‌های فوتبال در استان البرز "هپروت" و "واهی" است.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس مشایخی  با اشاره به صحبت‌های دیروز سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: روش بعضی از سرمربیان است که بهانه‌ای برای عدم نتیجه گیری خود درست می‌کنند و  از سه ماه پیش به مسئولین تیم اکسین البرز درباره پرداخت بدهی‌های تیم تذکر داده شد.
 
سرپرست هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه سال‌ها مدیر تیم اکسین را مشاهده نکرده است، افزود: تذکر به تیم اکسین برای قرارداد مالی است ولی متاسفانه تیم اکسین هیچ توجه‌ای به این تذکرات نکرد.
 
وی با اشاره به اینکه بدهی تیم فوتبال اکسین البرز از سال گذشته و سال جاری نزدیک به 300 میلیون تومان است، گفت: دیروز تیم اکسین البرز در حدود 100 میلیون تومان پرداخت کرد و تیم فوتبال اکسین البرز خصوصی است و مجموعه کارهای اجرایی تیم با مدیریت باشگاه است.
 
مشایخی با بیان اینکه کارهای ارتباطی و هماهنگی بازی‌های اکسین البرز طبق قرارداد مالی با هیئت فوتبال استان البرز است، بیان داشت: هیئت فوتبال استان البرز تاکنون طاهری پور مدیریت باشگاه را ندیده است تا از وی باج گیری کند و صحبت درباره باج گیری هیئت فوتبال البرز از اکسین "هپروت" و "واهی" است و برای توجیه کار خودشان است.
 
وی با بیان اینکه جوسازی علیه هیئت فوتبال استان البرز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: از سه ماه گذشته به دنبال اجرای تعهدات تیم اکسین البرز بودیم و  فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال البرز اعلام کرد که اگر تیم اکسین به تعهدات خود عمل نکرد نقل و انتقالات نیم فصل اکسین مسدود شود.
 
سرپرست هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به صحبت‌هایی درباره اینکه هیئت فوتبال البرز،  اکسین را در نشست خبری به حاشیه کشانده است، توضیح داد: تذکراتی در گذشته نیز به اکسین داده شد و این مورد تنها بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری اکسین است.
 
وی در پاسخ به صحبت‌های سرمربی تیم اکسین البرز که سرپرستی وی را "غیرقانونی" دانسته بود، تاکید کرد: با ابلاغ رئیس فدارسیون فوتبال اعلام شده است که تا انتخابات بعدی بنده سرپرست هیئت فوتبال استان البرز باشم و این صحبت‌ها بهانه و جوسازی است.


کد مطلب: 159629

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/159629/باج-گیری-هیئت-فوتبال-البرز-برخی-باشگاه-های-واهی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com