کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرید ۴ هزار تن قیر در دستور کار شهرداری کرج

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 13:37

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به خرید ۴ هزار تن قیر، گفت: با خرید این میزان قیر، برای سه ماه مشکلی بابت انجام اقدامات شهرداری نخواهیم داشت.


 


محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از شهرداری منطقه 9 توجه به رفاه پرسنل را در پیشبرد اهداف مناطق موثر دانست و افزود: برای ایجاد انگیزه ضروری است ساز و کار پرداخت های تشویقی دیده شده و این پرداختی ها تنها به پایان سال موکول نشود.
 
سرپرست شهرداری کرج گفت که پرداخت های تشویقی را می شود در پایان نیمه اول و دوم هر سال لحاظ و برای پرسنل در نظر گرفت.
 
وی تصریح کرد: در صورتی که در پایان شش ماهه نخست سال جاری ۳۵ درصد از در آمد پیش بینی شده منطقه 9 و دیگر مناطق وصول شود می توان لایحه ۲ درصد تشویقی را ارایه و برای پرسنل در نظر گرفت.
 
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به این که شهرداری منطقه 9 در موضوعِ درآمد نسبت به مناطق دیگر عقب ماندگی دارد، گفت: انتظار می رود این ضعف با کار و تلاش بیشتر جبران شود.
 
وی در بخش دیگری با تاکید بر لزوم توجه به توسعه فضای سبز شهری، اظهار کرد: توسعه فضای سبز یکی از ابتدایی ترین نیازهای شهروندان است که باید مورد توجه قرار گیرد.   
 
احمدی نژاد در پایان با اشاره به اینکه خرید ۴ هزار تن قیر در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد، یادآور شد: خرید این میزان قیر برای سه ماه شهرداری را برای انجام اقدامات خود بی نیاز خواهد کرد.


کد مطلب: 168718

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/168718/خرید-۴-هزار-تن-قیر-دستور-کار-شهرداری-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com