کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تأیید صلاحیت شغلی و مدارک راننده تانکر حادثه سنندج‌

فارس , 21 تير 1397 ساعت 11:37

حزب الله :
طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در سانحه برخورد تانکر با اتوبوس در سنندج، هر دو راننده مدارک رسمی و صلاحیت‌های شغلی لازم و معاینه فنی خودرو داشتند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در سانحه برخورد تانکر با اتوبوس در سنندج، هر دو راننده مدارک رسمی و صلاحیت‌های شغلی لازم و معاینه فنی خودرو داشتند.
 
‌به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حادثه دلخراش تصادف کامیون با اتوبوس در شهر سنندج و از دست رفتن تعدادی از هموطنان، ایران اسلامی داغدار شد.
 
این حادثه مقارن با ساعت سه دقیقه بامداد روز چهارشنبه مورخ ۲۰ تیر ماه جاری در اثر برخورد تانکر با اتوبوس مسافربری بین شهری روی داد.
 
‌بر اساس این گزارش اتوبوس یاد شده که از مبداء سنندج به مقصد تهران حرکت کرده بود، حدود ساعت سه دقیقه بامداد پس از عبور از عوارضی شهرداری از پایانه خارج می‌شود و در مسیر دو بانده دکتر حسینی شهر سنندج، تانکر تریلر نفتکش ترانزیتی حامل سوخت مازوت با دریافت smr مورخ ۱۳۹۷/۴/۱۹ که از مبداء کشور عراق در معبر شهری شهرستان سنندج، عازم بندر امام خمینی (ره) بود، به اتوبوس مذکور و چند وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و منجر به بروز حادثه شده است.
 
‌در اثر برخورد تانکر با اتوبوس مذکور و واژگونی تانکر و جرقه حاصل و انفجار ایجاد شده، هر دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدند که منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شد؛ مجروحان حادثه برای مداوا، دریافت خدمات درمانی و طی مراحل درمان به بیمارستان کوثر سنندج انتقال یافتند.
 
‌بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هر دو راننده تانکر و اتوبوس دارای مدارک رسمی و صلاحیت‌های شغلی لازم بوده‌اند و وسایل نقلیه مورد اشاره نیز دارای معاینه فنی بوده است.
 
‌با تشکیل جلسات و نشست‌های مکرر از نخستین ساعات بروز حادثه با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط، موضوع در دست بررسی است که با نهایی شدن نتایج، جزئیات اطلاع‌رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 173019

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/173019/تأیید-صلاحیت-شغلی-مدارک-راننده-تانکر-حادثه-سنندج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com