کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدوین و چاپ کتابچه گام دوم انقلاب توسط شهرداری کرج

پایگاه خبری کرج امروز , 29 فروردين 1398 ساعت 10:01

حزب الله:
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از تدوین و چاپ بیانیه "گام دوم انقلاب" به همت این اداره کل و کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با روز فرهنگی کرج، خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیدعلیرضا موسوی اظهار کرد: کتابچه گام دوم شامل بیانیه مقام معظم رهبری است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شده است.
 
وی تصریح کرد: بیاینه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید آن را سرآغازی برای شروعی تازه در چهل سالگی انقلاب اسلامی دانست.
 
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج  با بیان اینکه بیانیه "گام دوم انقلاب" به هفت دستاورد و هفت توصیه تقسیم شده است،افزود: اولین توصیه مقام معظم رهبری در این بیانیه به نسل جوان توجه به علم و پژوهش است و ایشان از جمله معروف 'توانا بود هرکه دانا بود' شروع کرده اند و از نسل جوان می خواهند سنگ بنای یک جهاد بزرگ علمی را پایه ریزی کنند.
 
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در این بیانیه خطاب به جوانان فرمودند در دنیا به جوان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکارهای ایرانی، در بسیاری از عرصه‌ها با چشم تکریم و احترام می نگرد، قدر خود را بدانید و با قوّت خدادادی، به سوی آینده خیز بردارید و حماسه بیافرینید.
 
موسوی تاکید کرد: مقام رهبری در این بیانیه بحث مشارکت های مردمی را مطرح کرده و برای آن اهمیت زیادی قایل شده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: نقش مشارکت های مردمی در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها بسیار برجسته است و موجب تقویت و استحکام نظام و انقلاب در برهه های حساس می شود.
 
وی گفت: این کتابچه در شمارگان ۴ هزار به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در 31 صفحه بچاپ رسیده است.


کد مطلب: 194656

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194656/تدوین-چاپ-کتابچه-گام-دوم-انقلاب-توسط-شهرداری-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com