کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در افسریه زندگی امنی را تجربه خواهید کرد

دنیای اقتصاد , 17 مهر 1397 ساعت 10:15

حزب الله :
طبق آمار، در محله‌های جنوب شرق تهران افسریه کمترین میزان جرم و جنایت به خصوص دزدی و کیف‌قاپی را داشته است.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،افسریه از دیرباز محله‌ای پویا و فعال بود؛ همان زمانی که پادگان‌های نظامی و افسری در آنجا شروع به کار کردند و هنوز رد پایی از آن‌ها در این محله دیده می‌شود.
 
 در حال حاضر نیز آموزشگا‌ه‌های پادگان نظامی در افسریه مشغول به کارند. همین موضوع، محدوده را به یکی از امن‌ترین مناطق شهر تهران تبدیل کرد. باز هم اگر بخواهیم از شاخص‌های امنیتی در افسریه صحبت کنیم، باید به پاساژهای متعدد، مراکز تجاری و البته مدرسه‌های بی‌شمار محله بگوییم. می‌گویند در هر جایی که مدرسه‌ها زیاد باشد، پلیس در آن‌جا حضور پررنگ‌تری دارد و هر نقطه‌ای که پلیس بیشتری داشته باشد، امنیت منطقه نیز به مراتب بالاتر می‌رود.
 
خرید آپارتمان در افسریه خریداران را بابت ایمن بودن ساختمانشان خاطرجمع می‌کند. طبق آمار، در محله‌های جنوب شرق تهران افسریه کمترین میزان جرم و جنایت به خصوص دزدی و کیف‌قاپی را داشته است.
مراکز انتظامی
 
می‌خواهیم با خیالی آسوده‌تر گزینه‌های خرید آپارتمان در افسریه را در سایت دیوار جست‌و‌جو کنید. بنابراین در ابتدا به چند پایگاه انتظامی و امنیتی محله اشاره خواهیم کرد. کلانتری 156 افسریه که آن را از بهترین کلانتری‌های تهران می‌دانند، در 15 متری سوم این محدوده مستقر است. همچنین وجود 11 پایگاه بسیج نسبتا فعال، اتمام حجتی است برای مشتریان.
 
خرید آپارتمان در افسریه
پاساژها و مراکز تجاری
 
بیست متری افسریه جزو تجاری‌ترین خیابان‌های محله به شمار می‌رود. چندین فروشگاه در این خیابان که به بازارچه بیست متری نیز معروف است، قرار دارد. نکته جالبی که در خصوص این بازارچه باید بدانید این است که بیست متری، تنها خیابانی است که در تهران از ابتدا تا انتهایش مغازه و فروشگاه وجود دارد و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این محدوده پیدا می‌شود. همچنین از سوی دیگر مجتمع تجاری خورشید که بعد از سه راه افسریه واقع شده است، از بزرگ‌ترین پاساژهای محل به شمار می‌آید. در کنار این دو، مجتمع زیتون و مجتمع تجاری خراسان از دیگر مراکز خرید نزدیک به افسریه معرفی می‌شوند.
مراکز آموزشی افسریه 
 
اگر فرزند مهدکودکی یا محصل دارید، خرید آپارتمان در افسریه نگرانیتان را بابت کمبود مراکز آموزشی برطرف می‌کند. مهد کودک ستاره آبی، مهدیه آفرین و غزال در نقاط مختلف افسریه پراکنده هستند. همچنین در داخل افسریه 5 مدرسه ابتدایی و در جوار آن نیز حدود 6 ابتدایی دیگر واقع شده‌اند. از سوی دیگر، سه مدرسه راهنمایی و سه دبیرستان نیز در جغرافیای محله قرار دارند.
از کجا بخریم؟
 
خرید آپارتمان کار راحتی نیست، به خصوص در افسریه که بنگاه‌های املاک آن سر به فلک کشیده و مراجعه به تمام آن‌ها جان‌فرسا است. سایت دیوار که در آن روزانه هزاران آگهی خرید آپارتمان در افسریه چه از سوی مشاورین املاک و چه از سوی مالکین بی‌واسطه آپدیت می‌شود، بهترین راه چاره است. به عنوان مثال از میان موارد خرید آپارتمان در افسریه، واحدی نوساز 68 متری واقع در پانزده متری اول، 570 میلیون تومان به فروش می‌رسد، یعنی حدودا متری 838 هزار تومان.
 
همچنین در آگهی دیگری، آپارتمانی قول امکانات 100 متری که در سال 1388 ساخته شده است(9 ساله) یک میلیارد و 50 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. اگر به دنبال خرید آپارتمان در افسریه با قیمتی کمتر هستید، در این سایت واحدی 68 متری واقع در طبقه 4 ساختمانی 17 ساله، بدون پارکینگ و انباری 285 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه بازسازی شده، قیمت هر مترش 4 میلیون و 250 هزار تومان محاسبه شده است.


کد مطلب: 180084

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180084/افسریه-زندگی-امنی-تجربه-خواهید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com