کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دست از مبارزه با استکبار نخواهیم کشید؛ دفاع از مظلوم را تکلیف می‌دانیم‌

تسنیم , 20 مهر 1396 ساعت 13:06

حزب الله :
آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه دست از مبارزه با استکبار نخواهیم کشید و در دفاع از مظلوم را تکلیف می‌دانیم، گفت: در ادای تکلیف و عمل به دستورات اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسیم.


 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، متن پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی به مناسبت خاکسپاری تعدادی از شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب‌العالمین و صلی‌الله سیدنا و نبینا محمد صلى الله و على آله الطیبین الطاهرین

سلام بر شهیدان، سلام بر قطرات خون شهیدان، سلام بر روح بلند شهیدان، سلام بر فکه و شلمچه، سلام بر جبهه‌های غرب و جنوب، سلام بر مدافعان حرم.

شهیدان راه خدا پیام‌های فراوانی دارند. هر قطره‌ای از قطرات خون شهیدان و هر زخمی از زخم‌های پیکر مقدس آنان و هر نقطه‌ای از جبهه‌های این جهادگران و هر جنازه‌ای از جنازه‌های به خون غلتان و هر تربتی از تربت مقدس آن‌ها و هر لوحی از الواح مزار آنان و هر کوچه و خیابانی که به نام آن‌ها نام‌گذاری شده است و حتی دیدن فرزندان و پدران محترم و سایر بازماندگان آنان برای ما پیامی دارند. این پیام‌ها به این شرح است:

ای مردم مسلمان و متعهد ایران و ای مسلمانان کل جهان، ما برای این منظور به پا خاستیم و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتیم که در مسیر جهاد فی سبیل الله رسالت خود را انجام بدهیم. رسالت ما این بود که ارزش‌های اسلامی را حفظ کنیم و تابناک‌تر بسازیم. هیمنه و قدرت استکبار جهانی را در هم بشکنیم و گردوغبار ذلت و سرشکستگی را که در دوره طاغوت گریبان گیر ملت شده بود از چهره آن‌ها با خون خود بشوییم و به‌ جای آن افتخار و عظمت و سربلندی را برای جامعه اسلامی خود فراهم بسازیم.

پیام ما این است که دست از مبارزه با استکبار نخواهیم کشید و در دفاع از مظلوم را تکلیف می‌دانیم. ما در ادای تکلیف و عمل به دستورات اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسیم.

ما ندای قرآن مجید را که فرمود« وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ. قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ و و قَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْکُفْرِ» را لبیک گفتیم.

ما ندای پیغمبر عزیز اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) که فرمودند« أغزوا تورثوا أبناءکم مجداً» نبرد کنید تا مجد و عظمت را برای نسل‌های بعد فراهم کنید را اجابت کردیم.

ما کلام حضرت سیدالشهدا(س) سالار بزرگ شهیدان که با شعار «هیهات منا الذله» سرنوشت ما را ورق زد را سرمشق خود قرار دادیم و با الگو گرفتن از قیام خونین آن حضرت با مکتب غلبه خون بر شمشیر تجدیدعهد کردیم و با خون خود چهره اسلام و انقلاب را رنگین کردیم.

ما از فرهنگ امیر مؤمنان (ع) که هنگام اصابت شمشیر بر فرق همایونش فزت و رب الکعبه گفت الهام گرفتیم. ما دعوت فرزند رشید و نامور اسلام و رهبر عزیزمان امام خمینی (ره) که فرمودند هر ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد را از دل‌وجان پذیرفتیم.

و در پایان به همه مسلمانان و آزادگان می‌گوییم از این نظام و انقلاب و دستاوردهای آن حمایت کنید و به سفارش خمینی کبیر نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیافتد و این میسر نیست مگر در عمل به اسلام و پیروی از ولایت‌فقیه.

حسین نوری همدانی


کد مطلب: 152788

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/152788/دست-مبارزه-استکبار-نخواهیم-کشید-دفاع-مظلوم-تکلیف-می-دانیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com