کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارسال نزدیک به 550 اثر

تنها 5 روز تا آخرین روز ارسال آثار به جشنواره حرکت

ایکوپرس , 24 دی 1396 ساعت 13:00

حزب الله :
با نزدیک شدن به واپسین روزهای ارسال آثار به جشنواره هنری حرکت، دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد که تاکنون بیش از 550 اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با نزدیک شدن به روزهای آخر زمان ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره از جشنواره‌های هنری حرکت، سایت جشنواره با ترافیک ارسال اثر روبرو شده است به طوریکه در ساعاتی از روز این سایت با مشکل مواجه شد که به سرعت این مشکل رفع گردید.
 
تاکنون نزدیک به 550اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است و هنرمندان باز هم از این جشنواره مانند دروه قبل حمایت کردند. فراوانی بیشتر در بخش عکس بوده که تاکنون نزدیک به 310 اثر را عکاسان به سایت جشنواره فرستاده‌اند. طراحان گرافیک نیز تاکنون 100 اثر و کاریکاتوریست‌ها نیز 140 اثر را در سایت جشنواره آپلود کرده‌اند. هرچند تاکنون نزدیک به 50 هنرمند نیز مراحل اولیه ثبت‌نام را پشت سر گذاشته ولی هنوز آثار خود را ارسال نکرده‌اند.
 
سیف‌الله صمدیان، علیرضا کریمی‌صارمی و آرمان استپانیان داوران بخش عکس، سید مسعود شجاعی‌ طباطبایی، بهرام عظیمی و جمال رحمتی به عنوان داوران بخش کاریکاتور دومین دوره جشنواره هنری ایران خودور، "حرکت" و مجید عباسی، کسری عابدینی و ایمان صفایی داوران بخش پوستر این دوره از جشنواره هستند.
 
در فراخوان جشنواره «حرکت» سه موضوع « عشق به خودرو»، « خودرو ملی، زندگی ایرانی»، «ايران خودرو در سراسر ایران» برای هنرمندان عکاس، « ایران خودرو، نگاه به آینده»، « تولید و اشتغال، توسعه پایدار»، « صنعت خودرو و تعاملات بین‌المللی» موضوعات مطرح‌شده برای طراحی پوستر و موضوع مسابقه کاریکاتور «اخلاق رانندگی» تعیین شده است.
 
هنرمندان برای حضور در این جشنواره از زمان اعلام فراخوان  تا اول بهمن 96 فرصت دارند آثار خود را به سایت www.Artikco.ir ارسال کنند. همچنین اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و جوایز آن را نیز از طریق همین سایت یا دبیرخانه دائمی آن کسب کنند. زمان اتمام فراخوان غیرقابل تمدید است.
 
زمان برگزاری نمایشگاه ۲۴ و ۲۵ بهمن و همزمان با همایش بین‌المللی صنعت خودرو در سالن همایش‌های برج میلاد خواهد بود. مراسم اختتامیه این برنامه هنری نیز هفدهم بهمن در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.


کد مطلب: 160004

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/160004/تنها-5-روز-آخرین-ارسال-آثار-جشنواره-حرکت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com