کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خاطره مرحوم بهرام شفیع از دیدار با امام خمینی(ره) در زمان کودکی

مجله مهر , 19 مهر 1397 ساعت 12:38

حزب الله :
بهرام شفیع مجری باسابقه ورزشی در سن ۶۲ سالگی درگذشت. او خاطره ای از دوران کودکی‌اش و دیدار با امام خمینی (ره) در منزل پدربزرگش آیت‌الله ثقفی تهرانی نقل کرده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بهرام شفیع یکی از مجریان قدیمی و با سابقه تلویزیون که علاوه بر اجرای برنامه ورزش و مردم، رئیس فدراسیون هاکی هم بود، روز سه‌شنبه بر اثر سکته قلبی در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
 
مرحوم شفیع هر جمعه برنامه خاطره انگیز ورزش و مردم را روی آنتن می برد و صبح جمعه گذشته هم در این برنامه حضور داشت. 
 
او که متولد سال ۱۳۳۵ بود، دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورهٔ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری بود. وی از سال ۱۳۸۴ به عنوان رئیس فدراسیون هاکی هم فعالیت می کرد.
 
او درباره یکی از اولین دیدارهایش با حضرت امام (ره) می‌گوید: «ما در پامنار زندگی می‌کردیم و در منزل آیت‌الله ثقفی تهرانی که پدربزرگ من بود. حدودا ۶ سالم بود که حضرت امام (ره) به مرحوم پدر من اشاره‌ کردند که چای برایشان بیاوریم تا نفسی تازه کنند. من خودم رفتم پایین و روی سینی‌های کوچک دو تا چای و یک قندان برای ایشان آوردم. امام کلمه‌ی متبرکی به من گفتند و فرمودند که ان‌شاءالله همیشه زنده باشی. من هم به سرعت برگشتم پایین. حضرت امام یک جامعیت کاملی دارند. یک شخصیت بی‌نظیر هستند. انسان واقعا باید در برابر چنین عظمتی همیشه زانو بزند و تعظیم کند...»


کد مطلب: 180309

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180309/خاطره-مرحوم-بهرام-شفیع-دیدار-امام-خمینی-ره-زمان-کودکی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com