کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید میدانی احمدی نژاد از روند اجرایی پروژه های عمرانی

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 20 تير 1397 ساعت 10:11

حزب الله :
سرپرست شهرداری کرج با حضور درکارگاه های پروژه عمرانی مهرویلا، تقاطع غیر هم سطح باغستان_ماهان و پل چند سطحی حصارک در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد در نشست با مشاورین و پیمانکار پروژه مهرویلای کرج "ادامه بلوار یادگار امام (ره) حد فاصل متروی تهران_کرج تا محدوده پل راه آهن" ضمن بررسی روند اجرایی این طرح، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی، مطالعات مقایسه ای ترافیکی این طرح توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج انجام و به پیمانکار ارایه شده است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام گرفته ارزیابی امکانِ ایجاد دسترسی بین فاز ۴ مهرشهر و بزرگراه یادگار امام مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: کاهش حجم ترافیک، کاهش زمان سفر و صرفه جویی مصرف انرژی از اهداف اجرای این طرح محسوب می شود، به همین سبب باید عملیات اجرایی بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده اتمام و به بهره برداری رسد.
 
سرپرست شهرداری کرج در ادامه این جلسه با بررسی اقدامات صورت گرفته توسط پیمانکار پروژه مهرویلا، بر لزوم اجرای طرح طبق توافقات و تعهدات صورت گرفته هماهنگ با وضع موجود تاکید کرد.
 


کد مطلب: 172902

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172902/بازدید-میدانی-احمدی-نژاد-روند-اجرایی-پروژه-های-عمرانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com