کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی نمی تواند مجوزِ نصب تابلو صادر کند

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 16 تير 1397 ساعت 10:18

حزب الله :
سپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: طبق مصوبه شورا هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی نمی تواند مجوز نصب تابلو صادر کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پیمان بضاعتی پور با تاکید بر اینکه طبق مصوبه شورا هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی نمی تواند مجوز نصب تابلو را صادر کند، گفت: نماهای شهر بیش از هر مولفه دیگری بر روحیه مردم تاثیر می گذارند بنابراین ضروری است که شهرها از منظر آلودگی بصری ساماندهی شوند.
 
وی به فعالیت های گسترده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در سطح شهر اشاره کرد و گفت: مجموعه اقدامات این سازمان در سطح شهر مانند رسانه ای است که در منظر مردم قرار دارد، این تبلیغات به گونه ای است که شهروند در طول روز خواسته یا ناخواسته ساعت ها در معرض آن قرار گرفته و می شود از فضای بصری برای تغییر رفتار شهروندی و اجرای سیاست های کلان استفاده کرد.
 
بضاعتی پور بر بر حذف زواید بصری، دیوارنویسی ها و جلوگیری از نصب هر گونه تابلوی معرف کاربری غیر مجاز تاکید کرد و گفت: کارشناسان این سازمان با گشت زنی های 24 ساعته در سطح مناطق و نظارت بر زیبا سازی شهر، با هر گونه تخلفی در این زمینه برخورد خواهند کرد.
 
سرپرست سازمان سیما منظر  با بیان اینکه وظیفه اصلی این سازمان ارتقای کیفیت زندگی، سیما و منظر شهری است و برنامه ریزی، پژوهش و آموزش باید جزو الویت های اصلی  این سازمان باشد گفت: برای انجام یک کار هنری و اثر گذاری آن حتما باید از متخصصین در حوزه های مختلف استفاده کرد، هر اثری پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهد و نوآوری مثبت وحرکت رو به جلو باید در صدر  برنامه های سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج باشد.
 


کد مطلب: 172623

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172623/هیچ-شخصیت-حقیقی-حقوقی-نمی-تواند-مجوز-نصب-تابلو-صادر-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com