کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر؛

پرسپولیس به گربه‌سیاهش رسید/ ذوب‌آهن به دنبال خروج از بحران

مهر , 13 آذر 1397 ساعت 9:21

حزب الله :
در دیداری معوقه از هفته یازدهم، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در تنها بازی باقی مانده از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر، پرسپولیس، تیم چهارم جدول میزبان ذوب آهن اصفهان است.
 
سرخ پوشان در حالی برای این دیدار آماده می شوند که به جز حسین ماهینی و محمد انصاری که مدتهاست مصدوم بوده و امکان بازی ندارند، شایان مصلح و سیامک نعمتی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.
 
پرسپولیس در این فصل تاکنون طعم شکست را نچشیده و در کنار سپاهان یکی از دو تیم بدون شکست در نیم فصل اول می باشد.
 
شاگردان برانکو گرچه در گلزنی توفیق چندانی نداشته اند و در ۱۲ بازی تنها ۱۲ گل زده دارند و معدل یک گل زده به ازای هر بازی را برای خود ثبت کرده اند، اما در ساختار دفاعی شرایطی بسیار عالی دارند و با تنها ۴ گل خورده معدل یک گل به ازای هر ۳ بازی را ثبت کرده اند.
 
ذوب آهن در این فصل به اندازه پرسپولیس گل زده اما شرایط خط دفاعی این تیم با حریف امروزش بسیار متفاوت است. سبزپوشان ۱۷ گل در ۱۳ بازی خورده اند.
 
سبز پوشان اصفهان این فصل  تنها در ۳ دیدار مقابل نساجی، سایپا و سپیدرود دروازه شان را بسته نگاه داشته اند و در ۱۰ بازی از یک تا ۴ گل خورده اند که این نشان از تزلزل این تیم در ساختار دفاعی دارد.
 
چهره های ویژه این دیدار شاید محسن مسلمان و علیرضا منصوریان باشند. مسلمان بعد از آن که مورد غضب برانکو قرار گرفت با دلخوری از پرسپولیس جدا شد و به ذوب آهن پیوست. قطعا مسلمان زننده ۲ گل آخر ذوب آهن است و به همراه ادی ارناندز با ۳ گل بهترین گلزن این تیم هم محسوب می شود. او حتما در این دیدار انگیزه های مضاعفی دارد.
 
هدایت ذوب آهن برای این فصل به علیرضا منصوریان سپرده شده. مربی که تاکنون با هیچی تیمی به پرسپولیس و برانکو نباخته و این آمار باعث حساس شدن بیشتر هرچه بیشتر این بازی می شود. آخرین تقابل منصوریان و برانکو به دربی ۸۳ باز می گردد که منصوریان با استقلال موفق شد پرسپولیس و برانکو را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند.
 
دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (سه شنبه ۱۳ آذر) و به میزبانی سرخ پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


کد مطلب: 184431

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184431/پرسپولیس-گربه-سیاهش-رسید-ذوب-آهن-دنبال-خروج-بحران

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com