کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عمران خان:

پاکستان به واشنگتن اعتماد ندارد

تسنیم , 18 مرداد 1397 ساعت 13:38

حزب الله :
رهبر حزب تحریک انصاف در دیدار با قائم مقام سفیر آمریکا در پاکستان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی این است که اعتماد متقابل وجود ندارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رهبر حزب تحریک انصاف در دیدار با قائم مقام سفیر آمریکا در پاکستان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی این است که اعتماد متقابل وجود ندارد.
 
به گزارش آر وای نیوز، «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف در دیدار با «جان هووَر» قائم مقام سفیر آمریکا در پاکستان گفت: روابط اسلام آباد و واشنتگتن دچار افت و خیز‌های بسیاری است.
 
وی تصریح کرد: مشکل اصلی این است که پاستان به آمریکا اعتماد ندارد و از سوی واشنگتن نیز چنین چیزی مشهود است.
 
عمران خان گفت: ما تلاش می‌کنیم در سایه اعتماد دو طرفه و به نحوی که منافع دو طرف تامین شود ارتباط خود را با آمریکا طراحی کنیم و آن را گسترش دهیم.
 
رهبر حزب تحریک انصاف افزود: ارتباط میان پاکستان و آمریکا باید از طریق گفتگو و مذاکره رشد پیدا کند نه اعمال فشار.
 
کاپیتان سال‌های دور تیم ملی کریکت پاکستان اضافه کرد: مشکل افغانستان می‌تواند باعث همکاری میان آمریکا و پاکستان شود، زیرا ما نیز راه حل مشکل را مذاکره می‌دانیم نه جنگ.
 
وی تاکید کرد: دولتمردان آمریکا باید بدانند که صلح در افغانستان به سود پاکستان است و افغانستان نا‌امن به پاکستان ضربه خواهد زد.
 
عمران خان در سخنرانی اول خود پس از پیروزی نیز تاکید کرده بود: روابط اسلام آباد و واشنگتن شیوه اشتباهی طی کرده و آن را باید بر اساس منافع دو طرف طراحی کرد.


کد مطلب: 175403

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175403/پاکستان-واشنگتن-اعتماد-ندارد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com