کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله بهشتی در نطق پیش از دستور اجلاسیه خبرگان:

طرح مسائلی مانند «علم دینی» نتیجه ای جز شبهه افکنی ندارد

مهر , 22 اسفند 1396 ساعت 14:11

حزب الله :
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح مسائلی مانند علم دینی یا غیردینی، حجاب اجباری یا اختیاری، نتیجه ای جز شبهه افکنی و ایجاد تردید نسبت به مسلمات ندارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، امروز(سه شنبه) در نطق پیش از دستور اجلاسیه خبرگان اظهار داشت: بعضی مسائل به جای تریبون عمومی، باید در حوزه و دانشگاه طرح شود. عده ای بدون توجه به این امر مسائلی مانند علم دینی یا غیردینی، حجاب اجباری یا اختیاری و امثال این ها را در تریبون های عمومی و سخنرانی ها مطرح می کنند که نتیجه ای جز شبهه افکنی و ایجاد تردید نسبت به مسلمات ندارد.
 
وی افزود: مگر بی حجابی و بدحجابی در جامعه از منکرات نیست؟ این مقوله امری نیست که به سلیقه افراد واگذار شده باشد. اسلام مخالف آزادی نیست اما نه آزادی همراه با فساد و بی بندو باری بلکه آزادی عقل و عقلانیت و رهایی از توطئه های استکباری. آزادی این است که مردم حق انتقاد داشته باشند.
 
آیت الله بهشتی با اشاره به شعار سال گفت: چند روزی به آخر سال نمانده است؛  آیا در سال تولید و اشتغال توانستیم تولید را به سطحی برسانیم که اشتغال به معنای دقیق کلمه تحقق یابد؟ آیا جلوی قاچاق را گرفتیم؟ آیا واردات بی رویه و غیر ضروری که میلیاردها دلا ارز مملکت را بلعیده را کاهش داده ایم؟
 
وی تاکید کرد: صنعت پوشاک می تواند برای ایجاد اشتغال مورد توجه قرار بگیرد. کشورهایی که با بیکاری و افزایش جمعیت مواجه اند، به این موضوع توجه جدی دارند. چرا باید بیش از نیمی از نیاز مردم به پوشاک، بعضاً به صورت قاچاق و غیر قانونی از خارج تأمین شود؟
 
آیت الله بهشتی گفت: آیا برای تحقق عدالت، به ساده زیستی و نفی اشرافی گری و مردمی بودن، آنگونه که باید و شاید روی آورده ایم؟ همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، باید در مواردی برای عدم تحقق عدالت از مردم عذرخواهی کنیم.


کد مطلب: 164702

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/164702/طرح-مسائلی-مانند-علم-دینی-نتیجه-جز-شبهه-افکنی-ندارد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com