کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر مجدد آیت‌الله العظمی مکارم درباره زندانیان مهریه

خراسان , 8 آذر 1397 ساعت 11:02

حزب الله :
آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید صبح دیروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم مجدد به موضوع مهریه اشاره کرد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این مرجع معظم تقلیددر باره گفت: سابقا تذکراتی درباره زندانیان مهریه داده شد که اقداماتی انجام دادند و جای تشکر دارد، اما به تازگی در جراید دیدیم که هنوز قریب به چهار هزار نفر در زندان هستند و دولت ماهیانه 700 میلیون تومان خرج آنان می کند.به گزارش «شیعه نیوز»، این مرجع تقلید گفت: اکثریت قریب به اتفاق این زندانیان بی گناه اند و نباید این همه بی گناه در زندان باشند؛ آن هم در زندان جمهوری اسلامی که نباید این طور باشد.
 
وی ابراز کرد: برای آزادی این زندانیان، راه‌های شرعی خوبی وجود دارد که باید از این راه ها وارد شد و با این ورود، اکثریت قریب به اتفاق آنان آزاد می شوند.
 
آیت الله العظمی  مکارم گفت: زندان عوارض زیادی دارد که زندانی و خانواده او را با مشکلات بسیاری مواجه می کند؛ خوب است این مسئله به صورت جدی بررسی شود و بنده اطلاع دارم که مجلس شورای اسلامی آماده است قوانین دست و پا گیر درباره مهریه را اصلاح کند تا زندانیان مهریه از زندان خلاص شوند.


کد مطلب: 184070

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184070/تذکر-مجدد-آیت-الله-العظمی-مکارم-درباره-زندانیان-مهریه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com