کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موش مرده در سوپ، یک رستوران را به تعطیلی کشاند /عکس

میزان , 22 شهريور 1397 ساعت 13:56

حزب الله :
یک رستوران زنجیره‌ای معروف در چین مجبور به پرداخت غرامت سنگین شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یک رستوران زنجیره‌ای معروف در چین مجبور به پرداخت غرامت سنگین شد. یکی از شهروندان این رستوران در حین صرف سوپ یک موش مرده را در ظرف خود مشاهده می‌کند. به دنبال این اتفاق، تصاویر این خبر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و سهام این رستوران سرشناس در طی ۱ سال سقوط می‌کند. این رستوران که در استان شاندونگ چین قرار داد هم اکنون به طور موقت تعطیل شده است و باید مبلغ ۵۰۰۰ یوان را به آن شهروند پرداخت کند. طبق گزارش یکی از رسانه‌های محلی، همسر زنی که موش مرده را در سوپ خود دیده بود از پذیرفتن غرامت صرف نظر کرد.

 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری بی بی سی، این شهروند یک زن باردار بوده است. بعد از این اتفاق زمانی که یکی از کارکنان رستوران متوجه می‌شود که آنان نگران سلامت نوزادشان هستند، پیشنهاد می‌کند تا نوزاد را سقط کنند. علاوه بر آن، برای انجام این کار هم مبلغ ۲۰.۰۰۰ یوان را در اختیارشان قرار می‌دهد.
 
به دنبال انتشار عکس یک موش مرده در سوپ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی کشور چین، مردم خشم و نفرت خود را به این اتفاق نشان دادند. صاحب این رستوران در خبری این اتفاق را عدم رعایت بهداشت در رستوران دانست، ولی بعد این خبر را تکذیب کرد.


کد مطلب: 178158

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178158/موش-مرده-سوپ-یک-رستوران-تعطیلی-کشاند-عکس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com