کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی سپاه:

موشک‌های دفاعی امانت‌ ملت در دست مسئولان است/ هیچ ایرانی عاقلی به مذاکره موشکی رضایت نمی‌دهد

ایرنا , 19 خرداد 1397 ساعت 14:41

حزب الله :
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست تروریست‌ها در منطقه گفت: سوریه در آینده در محور مقاومت نقش‌آفرینی خواهد کرد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار یدالله جوانی گفت: آینده سوریه بسیار روشن است و در 7 سال گذشته غربی ها تلاش کرده اند تا نظام سوریه را ساقط و از محور مقاومت خارج کنند.
 
به گفته وی، غربی ها در این زمینه هزینه های زیادی را پرداخت کرده اند، اما روز به روز دولت، ارتش و جبهه مقاومت سوریه مناطق بیشتری را از دست تروریست ها آزاد و پاکسازی کرده است. بساط گروه تروریستی داعش در سوریه برچیده شده است و بساط دیگر گروه های تروریستی نیز برچیده خواهد شد. حضور ایران در سوریه قانونی است و مقامات سوریه مرتب تاکید می کنند که حضور مستشاری ایران در منطقه به دعوت دولت سوریه بوده و دولت سوریه یک دولت قانونی و پذیرفته شده و دارای پشتوانه مردمی است.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آینده سوریه درخشان است، تاکید کرد: سوریه در آینده در محور مقاومت نقش آفرینی خواهد کرد، زیرا دولت و ملت سوریه متحدین توانمند و قدرتمندی دارد و با وجود آنها هیچ توطئه ای علیه ملت سوریه به نتیجه نخواهد رسید.
 
سردار جوانی، در خصوص بحث توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران و تاکید آمریکا برای مذاکره در خصوص سامانه دفاعی کشور نیز گفت: این یک تصور غلطی است که غربی ها فکر می کنند با فشار بر جمهوری اسلامی، بتوانند ایران را به تن دادن به مذاکره موشکی وادار کنند. مذاکره موشکی به منزله این است که ملت ایران بر سر ابزار دفاعی خود با دشمن معامله کند که هیچ ایرانی عاقل و منصفی به چنین چیزی رضایت نخواهد داد. مسئولان جمهوری اسلامی ایران امانت دار اقتدار و قدرت دفاعی ملت ایران خواهند بود.
 
به گفته وی، موشک‌های دفاعی امانت های ملت ایران در دست مسئولان هستند و آنان نیز امانت دار خواهند بود، زیرا غربی ها با طرح مذاکرات موشکی می‌خواهند ملت را خلع سلاح کنند که این بدون شک اتفاق نخواهد افتاد.


کد مطلب: 170444

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170444/موشک-های-دفاعی-امانت-ملت-دست-مسئولان-هیچ-ایرانی-عاقلی-مذاکره-موشکی-رضایت-نمی-دهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com