کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان رقابت های جام فجر؛

البرز بر سکوی جام فجر ایستاد/میزبانی با طعم قهرمانی

مهر , 3 ارديبهشت 1397 ساعت 15:08

حزب الله :
رقابت های جام فجر با حضور یازده کشور به میزبانی استان البرز در حالی یکشنبه شب به پایان رسید که البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد.



 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بیست نهمین دوره رقابت های جام بین المللی فجر شب گذشته با معرفی تیم قهرمانان این دوره از رقابت ها به پایان رسید.
 
در این رقابت ها که در سالن انقلاب کرج برگزار شد تیم البرز با کسب ۴ مدال طلا و ۴ برنز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت تیم منطقه آزاد قشم با ۳ طلا، ۴ نقره و ۶۶ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم منطقه آزاد کیش با یک مدال طلا، ۳ نقره، ۳ برنز و ۴۸ امتیاز عنوان سومی را بدست آورد.
 
از نکات مهم میزبانی خوب و در سطح بالای این رقابت ها بود که استان البرز موفق شد نمره قابل قبولی را کسب کند.
 
رقابتهای جام فجر فراتر از سطح متوسط انجام شد
 
راجندان موتوسامی ناظر فنی مالزیایی فدراسیون جهانی تکواندو در حاشیه برگزاری مسابقات جام فجر در کرج در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هر ساله شاهد برگزاری چنین مسابقاتی در کشور ایران هستیم و معمولا این نوع مسابقات در سطح متوسط انجام می گیرد اما تاکنون رقابتهای جام فجر تاحدودی فراتر از سطح متوسط انجام می گیرد و این بخاطر تلاش و زحمات کادر اجرایی و برگزار کنندگان است.
 
وی با بیان این که رقابتهای جام فجر سکویی برای رسیدن تکواندوکاران به سطوح بالای جهانی است افزود: در اینگونه مسابقات تکواندوکاران سعی می کنند تا به نشان دادن خود به سطوح بالای جهانی و رنکینگ بهتری دست یابند.
 
ناظر فنی فدراسیون جهانی تکواندو عنوان کرد: در این رقابتها بیشتر کشورهای منطقه حضور دارند و ایران می تواند به عنوان یک بزرگتر برای توسعه و پیشرفت تکواندو در خاورمیانه نقش تاثیرگذاری ایفا کند.
 
وی تصریح کرد: اگر بتوان شرایطی فراهم کرد که در آینده کشورهای بیشتری در این رقابتها حضور یابند، سطح مسابقات بالاتر خواهد رفت.
 
ورزشکاران البرز درخشش قابل توجه ای در این مسابقات داشتند
 
در ادامه امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جام بین المللی فجر یکی از معتبرترین رویدادهای تکواندوست که هر ساله در کشور ما برگزار میشه و امسال مسئولیت برگزاری آن به استان البرز محول شده بود و خوشبختانه این رقابت ها رضایت بخش به پایان رسید.
 
غفرانی در ارتباط با قهرمانی استان البرز گفت: ورزشکاران البرز درخشش قابل توجه ای در این مسابقات داشتند تکواندو البرز علاوه بر معرفی قهرمانان بزرگی همچون یوسف کرمی، کیمیا علیزاده، مهدی خدابخشی و غیره چندین سال است که به عنوان هیئت ورزشی برتر کشور انتخاب و معرفی شده می گردد.
 
وی تاکید کرد: بدون تردید برگزاری رقابتهایی مهم همچون جام بین المللی فجر و همچنین جام باشگاههای آسیا، می تواند به اعتبار و رشد و توسعه ورزش استان کمک شایانی داشته باشد که از این منظر باید به جامعه ی ورزش و علاقمندان به ورزش در استان البرز نیز تبریک گفت، و قطعا ما در اداره کل ورزش و جوانان در سال ۹۷ نگاه ویژه ای به این موضوع خواهیم داشت.
 
استقبال خوبی از این رقابت ها شد
 
محمد نوذری رئیس هیات تکواندوی البرز هم در این ارتباط گفت: مسابقات بین المللی فجر از روز شنبه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت ها شد و طبق برنامه ریزی قرار است از امروز مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار شود.
 
رئیس هیات تکواندو استان البرز با قدردانی از برگزار کنندگان این مسابقات گفت: جا دارد از تمامی مسئولان استان بویژه استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که همیشه یار و یاور ورزش بوده اند و همچنین فرماندار کرج، مسئولان و اعضای هیئت تکواندو استان و تمامی همکارانم در اداره کل تقدیر و تشکر داشته باشم.
 
آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا
 
هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیا از امروز  به میزبانی هیات تکواندو استان البرز آغاز شده است.
 
در این رقابتها با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از ایران، پاکستان یک و دو، تیم‌ملی و صنایع میلان فنی از افغانستان، پلیس و البصره از عراق، عمان و هند به مدت دو روز در سالن انقلاب کرج برگزار می شود.
 
این رقابت‌ها در ۸ وزن (۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم) پیگیری خواهد شد.
 
گفتنی است؛ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G۱ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.


کد مطلب: 166926

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/166926/البرز-سکوی-جام-فجر-ایستاد-میزبانی-طعم-قهرمانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com