کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی امدادخودروایران برای ارائه خدمات ویژه پس از مسابقه ایران و پرتغال

ایکوپرس , 4 تير 1397 ساعت 15:11

حزب الله :
امدادخودروایران پیش بینی های لازم برای شرایط ترافیکی و افزایش احتمالی درخواست های امدادی پس از پایان بازی امشب ایران و پرتغال را انجام داده و آماده ارائه خدمات ویژه به هموطنان است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،براساس بازی های خوب و قابل تقدیر ملی پوشان فوتبال کشور و قدرشناسی هموطنان بدون درنظر گرفتن نتایج، پیش بینی می شود امشب نیز پس از مسابقه ایران و پرتغال شاهد حضور آنان در خیابان ها باشیم؛ از این رو شرایط ویژه ترافیکی پیش خواهد آمد که نیازمند برنامه ریزی و آمادگی لازم است.
 
مدیرعامل شرکت امدادخودروایران با بیان این مطالب اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و در صورت درخواست، خودرو سایر هموطنان به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته انجام می شود؛ با این وجود، برخی مناسبت ها و رویدادها ضرورت برنامه ریزی ویژه و کسب آمادگی بیشتر را ایجاب می کند.
 
شهرام صالحی افزود: پیش بینی می شود در دقایق و ساعت های اولیه پنجم تیرماه، پس از پایان مسابقه فوتبال ایران و پرتغال شاهد حضور هموطنان در سطح شهرها برای شادی یا قدرشناسی از ملی پوشان فوتبال کشور باشیم که این امر، شرایط ویژه ترافیکی را بوجود خواهد آورد.
 
صالحی ادامه داد: در چنین شرایطی، علاوه بر افزایش اندک درخواست های امدادی، ارائه خدمات رایج نیز دشوار می شود که برای انجام مطلوب آن برنامه ریزی های لازم انجام شده و امدادخودروایران آمادگی کامل برای این شرایط دارد.
 
وی افزایش تعداد ناوگان در سطح شهرها به ویژه تهران و سایر کلان شهرها و افزایش ناوگان موتورسوار را از جمله این برنامه ریزی ها اعلام کرد و گفت: هموطنان در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با شماره 096440 تماس گرفته یا با استفاده از اپلیکیشن ایساکو، درخواست خود را ثبت کنند.


کد مطلب: 171687

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/171687/آمادگی-امدادخودروایران-ارائه-خدمات-ویژه-مسابقه-ایران-پرتغال

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com