کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست هم اندیشی با رسانه های غیر مکتوب مطرح شد؛

لزوم حمایت دوجانبه مدیریت شهری کرج و رسانه ها

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 25 بهمن 1396 ساعت 9:39

حزب الله :
لزوم حمایت دوجانبه رسانه ها و مدیریت شهری کرج موضوعی بود که در نشست هم اندیشی با رسانه ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سید علیرضا موسوی عصر سه شنبه ۲۴ بهمن در نشست هم اندیشی با خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز که در سالن اجتماعات شهرداری این کلانشهر برگزار شد، با اشاره به تاثیر رسانه در جامعه، اظهار کرد: این جلسه با هدف هم اندیشی با رسانه ها و افزایش بازدهی عملکرد مدیریت شهری کرج برگزار شده است.
 
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در ادامه افزود: مجموعه شهرداری کرج در راستای ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان و کسب رضایت آنان، از رسانه ها انتظار ارائه راهکار و ایده های نوین مدیریت شهری دارد.
 
وی عنوان کرد: نقد سازنده یکی از مسائلی است که از رسانه های رسمی استان البرز انتظار می رود.
 
موسوی فزود: مدیریت شهری از رسانه ها انتظار تعریف و تمجید ندارد، بلکه می خواهد نقاط قوت و ضعف مدیریت شهری نشان داده شود و این مقدمه انسان شهری و شهر انسانی است 
 
وی با اشاره به ارتباط و هم افزایی میان شورا و شهرداری کرج، خاطرنشان کرد: مدیران شهری کلانشهر کرج از ارتباط با رسانه استقبال می کنند چراکه ارتباط میان رسانه و مدیریت شهری، موجب توسعه شهر و ارتقاء سطح فرهنگ پرسشگری و بالتبع پاسخگویی می شود.
 
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به اینکه شهرداری این کلانشهر متشکل ۶ معاونت ،۱۰ سازمان و 10 منطقه است، گفت: از رسانه ها می خواهیم نقد سازنده داشته باشند و مدیران شهری را در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به چالش بکشند.
 
وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در حوزه های مختلف پژوهشی، آموزش شهروندی، نقد های سازنده و غیره ، از رسانه ها حمایت می کند، گفت: تاکید به پاسخگویی مدیران شهری، یکی از اولویت مورد تاکید شهردار این کلانشهر است.
 
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در بخش دیگری با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ مطالبه گری و پرسشگری در جامعه، تصریح کرد: از خبرنگاران رسانه های البرزی می خواهیم پیگیر مطالبات مردم با ارزیابی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدیریت شهری باشند.
 نهادینه کردن فرهنگ پرسشگری موجب توسعه شهر می شود.
 
وی با تاکید بر لزوم افزایش انتشار اخبار تولیدی در رسانه ها، عنوان کرد: ارائه اطلاعات دقیق به شهروندان یکی از مسائلی است که به ترویج فرهنگ حقوق شهروندی کمک می کند.
 
در بخش دیگری از این نشست مدیران رسانه های استان البرز مطالبات خود را که تحت عنوان ارتباط و پاسخگویی مدیران شهری، تفکیک رسانه های رسمی از رسانه های غیر رسمی، شناخته شدن جایگاه رسانه میان مدیران شهری، افزایش هماهنگی و هم افزایی مدیران شهری با رسانه ها، حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و غیره بود را بیان کردند.
 
لازم به ذکر است، مصوبات این نشست که با حضور مدیران خبرگزاریها و پایگاه های خبری استان البرز برگزار شد، تحت عنوان لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارائه خواهد شد.


کد مطلب: 162489

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162489/لزوم-حمایت-دوجانبه-مدیریت-شهری-کرج-رسانه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com