کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلیل اتفاقات عجیب در بازی دوستانه پرسپولیس چه بود؟

تسنیم , 14 تير 1397 ساعت 15:27

حزب الله :
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دلیل تغییر حریف تدارکاتی این تیم و همچنین حضور دروازه‌بان سوم سرخپوشان در ترکیب تیم حریف را عنوان کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پرسپولیس شب گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف تیم تولومر اسلوونی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد، این در حالی بود که پیش از این مسابقه از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شده بود حریف دوستانه سرخپوشان تیم اجکا مجارستان است. اتفاق جالب دیگر این مسابقه حضور ابوالفضل درویش‌وند در درون دروازه تیم حریف بود.
 
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به تسنیم گفت: قبل از مسابقه تبلیغاتی روی پوستر‌ها در مورد بازی‌های دوستانه پرسپولیس در واراژدین انجام شد و روی این پوستر‌ها نام تیم اجکا به عنوان حریف دوستانه ما اعلام شده بود که سایت باشگاه هم از همین تیم به عنوان حریف اول ما نام برد. با توجه به اینکه تیم در دوران تمرینات پرفشار قرار دارد و بازیکنان خسته بودند، برانکو تشخیص داد که به یک تیم دسته سومی بازی کنیم و به همین خاطر به مصاف تیم تولومر رفتیم. حریفان دیگر ما در این اردو از تیم‌های خوب کرواسی هستند و نامشان همان تیم‌هایی است که پیش از این اعلام شده بود.
 
وی افزود: حضور ابوالفضل درویش‌وند هم در درون دروازه تیم حریف خواسته برانکو بود. او می‌خواست دروازه‌بان سوم که فرصت بازی در تیم پیدا نمی‌کند را در این بازی به میدان بفرستد و از این‌رو خواست او دقایقی برای تیم حریف به میدان برود تا شرایطش ارزیابی شود. ضمن اینکه حریف دروازه‌بان هم داشت و به جای درویش‌وند به میدان آمد. فیلم مسابقه موجود است و آنهایی که به این مسئله شک دارند می‌توانند آن را مشاهده کنند.


کد مطلب: 172587

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172587/دلیل-اتفاقات-عجیب-بازی-دوستانه-پرسپولیس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com