کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سند دلخراش از جنایت منافقین+عکس

مجله مهر , 14 دی 1392 ساعت 14:15

حزب الله :منافقین و جنایت های آنها برای مردم ایران آشنا هستند. بمب گذاری های آنها در سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی و ترور بسیاری از شخصیت های سیاسی و بلند پایه کشور، مسئله ای نیست که از خاطر مردم پاک شود. اما به تازگی انتشار عکسی، بعد تازه ای از جنایات این گروه تروریستی را فاش کرده که دیگر به ایران محدود نمی شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حـــزب الله ،چند روز پیش عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت و البته تنفر آنها را به دنبال داشت.

این عکس در جریان اتفاقات سال های ۱۹۸۸ و ۱۹۸۹ در عراق گرفته شده است. زمانی که گروهک منافقین در نسل کشی کردهای عراق با صدام همکاری می کرد. در این تصویر یکی از اعضای زن گروهک تروریستی منافقین یکی از کودکان کرد عراقی را برای زنده به گور کردن به گودال های مرگ می اندازد.




در جریان این عملیات که به انفال کردها مشهور است ،از فوریه تا سپتامبر ۱۹۸۸ که در استان های کرکوک، دیاله، نینوا و صلاح الدین، اجرا شد، بیش از سه هزار روستا نابود و بیش از ۱۸۲ هزار جمعیت بی دفاع از سوی ارتش و ماموران امنیتی عراق به قتل رسیدند و شهرهای حلبچه، طویلا، خورمال، سید صادق، پینجوین، قلعه دیزه، سنگ سر، جوارتا، قلاچولان و ماوه ت به تمامی ویران و از سکنه خالی شدند.

اتفاقی که به عنوان نسل کشی در بسیاری از کشورهای جهان پذیرفته شده و علیه آن قطعنامه صادر شد.

مدتی پیش تعدادی از جداشدگان گروهک منافقین، در نامه ای این عملیات را تشریح کردند و نوشتند:« بزرگترین اتحاد عمل مجاهدین خلق با دیکتاتور وقت یعنی صدام حسین در عملیات کردکشی شکل گرفت که سازمان مجاهدین آن را مروارید نامید.



دیکتاتور وقت عراق که در داخل کشورش به سرکوب قوم‌ها و اقلیت‌های عراقی به طور خاص کردها پرداخته بود، در همین حال به کویت هم حمله کرد که با مقابله آمریکا مواجه شد، در این هنگام کردهای عراقی در شمال عراق که سالیان سال برای آزادی و دمکراسی جنگیده بودند فرصت را مغتنم شمردند که به دیکتاتوری یکی از دیکتاتورهای زمان پایان دهند و دیکتاتور وقت که به شدت نگران از دست دادن کنترلش بود مجبور به فرستادن نیروهای زیادی برای پاکسازی کردها به شمال عراق شد و مجاهدین همانطوری که همیشه رهبریشان به وضوح می گفت که ادامه حیات خودشان را در ادامه حیات دیکتاتور عراق می دیدند، به دست و پا افتاده و به صدام وعده دادند که کردها را به مجاهدین بسپارد و او به جنگ کویت بپردازد و خودش را درگیر پاکسازی کردها نکند. بلافاصله مسعود رجوی و مریم قجرعضدانلو فرمان حمله به کردها را صادر کردند و حتی در فیلم‌هایی که هنوز در داخل خود سازمان موجود است، مریم قجرعضدانلو فرمان داد تا کردها را با تانک‌ها زیرگرفته و از هدردادن گلوله جلوگیری شود . درفیلم‌هایی که بعد خود سازمان آنها را از بین برد، کردهایی را نشان می داد که با لباسهای کردی در زیر تانکهای مجاهدین له شده بودند , دختران جوان و کودکانی که بر اثراصابت گلوله نقش زمین شده بودند.»

پس از انتشار این تصویر موج گسترده ای از تنفر از این گروهک تروریستی رد شبکه های اجتماعی شکل گرفته و بسیاری از آنها با نوشتن کامنت هایی با عنوان «مرگ بر منافقین» و «مرگ بر مسعود رجوی»، تنفر خود را ابراز کرده اند.


کد مطلب: 42516

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/42516/سند-دلخراش-جنایت-منافقین-عکس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com