کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست اعضای مجمع برای انتخابات فوری فدراسیون کشتی

مهر , 15 آذر 1397 ساعت 12:55

حزب الله :
رئیس هیأت کشتی استان مازندران گفت: درخواست اعضای مجمع کشتی کشور برگزاری هرچه سریعتر انتخابات است.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اصغر ثمربخش با تاکید بر برگزاری هر چه سریعتر مجمع عمومی فدراسیون کشتی تصریح کرد: هر چند در حال حاضر با موافقت اعضای مجمع، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست کارها را پیش می برد، اما برای اینکه بتوان یک برنامه ریزی دقیق و طولانی مدت داشت، باید هرچه زودتر تکلیف رئیس فدراسیون مشخص شود. ما تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی نداریم و با توجه به تغییرات صورت گرفته و کم شدن تعداد نفرات حاضر در المپیک،  باید برای راهیابی کشتی گیران به این رویداد مهم و کسب بهترین نتیجه، روند آماده سازی خوبی انجام شود.
 
وی تصریح کرد: به عنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون کشتی از وزارت ورزش و جوانان می خواهم روند ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون را هرچه زودتر آغاز کند تا مجمع انتخاباتی هم در اولین فرصت برگزار شود.
 
رئیس هیأت کشتی استان مازندران ادامه داد: از بنی تمیم سرپرست فدراسیون و رضا لایق به عنوان دبیر مجمع نیز می خواهم پیگیر این موضوع باشند تا کشتی در اسرع وقت با مشخص شدن رئیس جدید بتواند برنامه های خود را هدفمند دنبال کند، زیرا این درخواست، نظر اکثریت روسای هیأت های کشتی است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش و جوانان و مسئولان این وزارتخانه که در این مدت با رعایت کامل اساسنامه در کنار کشتی کشور بوده اند  می خواهم به برگزاری انتخابات کشتی کشور کمک کنند تا کشتی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو پرافتخارترین رشته ورزشی ایران باشد.


کد مطلب: 184691

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184691/درخواست-اعضای-مجمع-انتخابات-فوری-فدراسیون-کشتی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com