کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتفلیکس «نارنیا» را می‌سازد

تسنیم , 17 مهر 1397 ساعت 13:39

حزب الله :
شبکه اینترنتی نتفلیکس قصد دارد جدید ترین اثر اقتباسی بر اساس مجموعه رمان های سی. اس. لوییز را انجام دهد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کمپانی نتفلیکس اخیرا موفق شد قراردادی با کمپانی سی. اس. لوییز امضا کند تا طبق آن اجازه اقتباس از مجموعه نارنیا را در اختیار بگیرد. این اولین قراردادی است که در آن اجازه ساخت اثر از هر هفت رمان یک جا به یک کمپانی داده شده است. این مجموعه در مجموع بیش از 100 میلیون نسخه فروخته‌اند و به 47 زبان دنیا از جمله فارسی ترجمه شده اند. پیشتر کمپانی سونی از سه کتاب «شیر، جادوگر و کمد»، «شاهزاده کاسپین» و «سفر کشتی سفیده پیما» در سال های 2005، 2008 و 2010 انجام داد که مجموعا حدود 1.5 میلیارد دلار فروش داشتند.
 
طبق قرار داد جدید کمپانی نتفلیکس قصد دارد دنیای سینمایی «نارنیا» را بسازد و طی آن مجموعه ای از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی را تولید کند. مانند کاری که مارول با ابرقهرمان های خودش انجام داده و این سال ها چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی با موضوع کاراکترهای کتاب های مصور خودش را تولید کرده است.
 
هنوز مشخص نیست اولین اقتباس از مجموعه سی. اس. لوییز به چه صورت خواهد بود اما کارشناسان معتقدند اقدام شبکه نتفلیکس در بستن قرارداد با کمپانی سی. اس. لوییز تحت تاثیر قرارداد رقیب این شرکت، آمازون برای اقتباس های سریالی از مجموعه «ارباب حلقه ها» است. مجموعه ای که خود قرار است رقیبی برای «بازی تاج و تخت» شبکه HBO باشد.


کد مطلب: 180127

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180127/نتفلیکس-نارنیا-می-سازد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com