کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمدی نژاد بر صرفه جویی در هزینه های عمرانی تاکید کرد/ کاهش هزینه های جاری محورِ اقدامات شهرداری

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 17 تير 1397 ساعت 10:30

حزب الله :
سرپرست شهرداری کرج با اشاره شرایط اقتصادی موجودبرصرفه جویی درهزینه های عمرانی، تاکید کرد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد با حضور در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج محوریت اقدامات مجموعه مدیریت شهری را کاهش هزینه هایِ جاری، افزایش درآمدها و صرفه جویی در هزینه های عمرانی عنوان کرد.
 
سرپرست شهرداری کرج ضمن بررسی طرح های عمرانی نیمه کاره در ادامه بلوار ماهان، سازمان مدیریت آرامستان ها و دیگر طرح های عمرانی در سطح شهر، تاکید کرد: ارایه راهکارهای درآمدیِ کارآمد و پایدار در اولویت اقدامات سازمان ها قرار گیرد.
 
وی با اشاره به این که در اجرای تمامی طرح ها بهره گیری از کمترین هزینه و بیشترین کیفیت باید مد نظر قرار گیرد، افزود: مجموعه مدیریت شهری در شرایط فعلی و با امکانات موجود باید بهترین عملکرد و بهره وری را داشته باشد.
 
 
خرید قیر اولویت طرح های عمرانی 
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرج در این نشست خرید قیر برای اجرای طرح های عمرانی را اولویت این سازمان عنوان کرد.
 
علیرضا عاقلی خرید قیر برای اجرای طرح های عمرانی در سازمان مدیریت آرامستان را از اولویت های این سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان عمران تلاش می کند طرح های موجود را با سرعت و کیفیت مطلوبی در اختیار شهروندان قرار دهد. 
 
در ادامه این نشست، سرپرست معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج نیز به ضرورت مدیریت هزینه در اجرای طرح ها اشاره کرد و افزود: معاونت فنی عمرانی سازمان عمران را در اجرای پروژه های عمرانی پشتیبانی می کند.
 
عسگر نصیری در این نشست بخشی از اقدامات معاونت فنی عمرانی را ارایه کرد.


کد مطلب: 172720

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172720/احمدی-نژاد-صرفه-جویی-هزینه-های-عمرانی-تاکید-کاهش-جاری-محور-اقدامات-شهرداری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com