کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیش بینی اجرای پروژه های عمرانی منطقه 1 با اعتباری850 میلیون تومان

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 21 بهمن 1396 ساعت 10:28

حزب الله :
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از پیش بینی انجام پروژه های عمرانی منطقه با اعتبار بیش از 850 میلیون تومان خبرداد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی سلطانی مقدم ، گفت: برطرف سازی نیازها و کمبودهای عمرانی سطح منطقه 1 و ایجاد رفاه بیش تر برای شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: به همین منظور، تصمیم گرفتیم قراردادی در زمینه جدول گذاری و پیاده رو سازی با مبلغ 300 میلیون تومان، در زمینه رفع مشکلات مربوط به آب های سطحی با مبلغ 300 میلیون تومان و همچنین در زمینه اجرای عملیات لکه گیری و زیرسازی آسفالت معابر منطقه با مبلغ250 میلیون تومان منعقد کنیم.
 
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج در پایان مطرح کرد: امید آن می رود تمامی عملیات مذکور در راستای رفع مشکلات و معضلات شهروندان منطقه 1 کرج با تلاش همکاران اداره عمران منطقه تا پایان سال جاری با نهایت دقت و ظرافت انجام شود.
 
مدیرمنطقه 1 شهرداری کرج گفت: مراحل عملیات برف روبی و پاک سازی تمام سطوح منطقه 1 از بارش های هفته گذشته در حال اتمام است.
 
عملیات برف روبی و پاکسازی سطوح منطقه
 
سلطانی مقدم در خصوص فعالیت های این حوزه در چند روز گذشته گفت: مراحل عملیات برف روبی و پاک سازی تمام سطوح منطقه 1 از بارش های شدید هفته گذشته در حال اتمام است.
 
وی افزود: در پی بارش ها، مقداری ماسه بر سطح زمین باقی مانده و نیز مقداری گل و لای توسط خودروها به دیواره های معابر پاشیده شده است.
 
مدیرمنطقه 1 شهرداری کرج اظهار داشت: در این راستا، پاکسازی کامل جداره ها و پوسته های سطح منطقه با تلاش همکاران خدمات شهری جهت رفاه حال شهروندان در حال انجام است.
 
این مسئول در پایان بیان کرد: امید است انجام این گونه عملیات که با تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی همراه بوده است، رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.


کد مطلب: 162226

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162226/پیش-بینی-اجرای-پروژه-های-عمرانی-منطقه-1-اعتباری850-میلیون-تومان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com