کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطر سیلاب در برخی استان‌ها

مهر , 1 مهر 1397 ساعت 15:22

حزب الله :
سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا و پس‌فردا بارندگی در برخی مناطق کشور منجر به سیلاب خواهد شد و برخی دیگر از نقاط کشور نیز با پدیده گرد و خاک درگیر خواهند بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا و پس‌فردا بارندگی در برخی مناطق کشور منجر به سیلاب خواهد شد و برخی دیگر از نقاط کشور نیز با پدیده گرد و خاک درگیر خواهند بود.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: به سبب رگبارورعدوبرق و وزش بادشدید موقتی احتمال سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌ها در مناطق کوهپایه‌ای برخی از استان‌ها وجود دارد.
 
احد وظیفه افزود: فردا این وضعیت را دراستان‌های تهران، البرز، مازندران، شمال سمنان، ارتفاعات گلستان، شمال و غرب خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات کرمان شاهد خواهیم بود و پس‌فردا سه‌شنبه استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان و برخی نقاط استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان همین وضعیت را خواهد داشت. ازاین رو توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطق فوق خودداری شود.
وی ادامه داد: همچنین وزش باد شدید احتمال وقوع گرد و خاک فردا دوشنبه در خوزستان، شمال استان مرکزی، جنوب استان‌های البرز، تهران و سمنان، قم و شمال اصفهان پیش بینی می‌شود.
 
هوای تهران امروز کمی ابری، بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد اعلام شده است.


کد مطلب: 178733

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178733/خطر-سیلاب-برخی-استان-ها

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com