کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی:

بهره برداری از ایستگاه های متروی کرج به بخش خصوصی واگذار شود

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 28 خرداد 1397 ساعت 11:25

حزب الله :
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اتمام پروژه قطار شهری، گفت: برای تحقق این مهم، بهره برداری از ایستگاه های مترو را به بخش خصوصی واگذار کنید.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدجواد کولیوند؛ در بازدید از پروژه قطارشهری اظهار داشت: در صورت واگذاری بهره برداری از ایستگاه های مترو به بخش خصوصی، رقابت ایجاد می شود و این موضوع نقش بسزایی در پیشرفت کار خواهد داشت.
 
وی اضافه کرد: باید صورت مساله را بدانیم چرا که اگر در مسیر غلط گام برداریم به پاسخ مناسب دست نیافته و خروجی مثبتی دریافت نخواهیم کرد.
 
کولیوند، با بیان اینکه ما نتوانستیم با مدیریت صحیح از توقف کار جلوگیری کنیم، تاکید کرد: شورا باید برای نجات شهرداری از بحران کمبود بودجه سراغ کمک های استانی برود.
 
این مسئول در ادامه بر اصلاح قرارداد پروژه تاکید کرد و گفت: بودجه مورد نیاز پروژه قطار شهری فراتر از میزان تعیین شده در قرارداد است و این تفاوت بودجه باید اصلاح شود.
 
کولیوند همچنین عنوان کرد: باید راهکاری برای نحوه تامین بودجه پروژه اندیشیده شود تا بتوانیم سریع تر این امکان ارزشمند حمل و نقل را در اختیار شهروندان قرار دهیم.


کد مطلب: 171073

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/171073/بهره-برداری-ایستگاه-های-متروی-کرج-بخش-خصوصی-واگذار-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com