کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی البرز :

سرما و یخبندان شبانگاهی برای استان البرز پیش‌بینی می‌شود

2 آذر 1396 ساعت 15:04

حزب الله :
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: با ورود پرفشار هوای سرد و چگال از جمعه تا اواسط هفته بعد با کاهش دمای کمینه تا زیر صفر پدیده یخبندان فراگیر در دشت البرز مورد انتظار است.



 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور رحمانیان  اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه البرز مرکزی است که منطقه ما را در بعضی ساعات در حاشیه فعالیت خود تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
وی افزود: پی‌آمد این تحلیل و زش باد، بارش پراکنده باران و برف در بعضی مناطق و رعد و برق و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف است.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: با ورود پرفشار هوای سرد و چگال از جمعه تا اواسط هفته بعد با کاهش دمای کمینه تا زیر صفر پدیده یخبندان فراگیر در دشت البرز مورد انتظار است.
 
رحمانیان با بیان اینکه بعداز ظهر امشب و فرداشب در استان البرز سرمای شدید و یخبندان پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: آسمان البرز امروز ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: از مسافرانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی را دارند خواهشمندیم تمهیدات لازم را انجام دهند و با خود لباس گرم همراه داشته باشند.
 
رحمانیان افزود: سامانه هوای سرد تا هفته دیگر در استان وجود دارد و کاهش دمای هوا تا اواسط هفته دیگر ادامه دارد.


کد مطلب: 156043

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/156043/سرما-یخبندان-شبانگاهی-استان-البرز-پیش-بینی-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com