کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حبیبی:

چون دست آقایان در یک کاسه است، ورمزیار را در آکادمی استقلال نگه داشتند

تسنیم , 22 خرداد 1397 ساعت 13:28

حزب الله :
مدیر مستعفی آکادمی باشگاه استقلال گفت: به دلیل اینکه دست آقایان در یک کاسه بوده و آبرو‌ی‌شان در خطر است، صادق ورمزیار را در آکادمی استقلال نگه داشتند.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،گودرز حبیبی  درباره کنار‌ه‌گیری‌اش از آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم تصمیم‌گیرنده اصلی در باشگاه استقلال چه کسی است، چون هر کسی یک سازی می‌زند. وقتی دیدم که نمی‌توان با آنها کار کرد، کنار رفتم. ضمن اینکه، ابلاغی به من نداده بودند تا کار کنم. من هم به آنها گفتم بروید هر کاری دل‌تان خواست، انجام دهید. وقتی این شرایط را دیدم، گفتم خداحافظ.
 
وی افزود: به علی جباری گفتم با من این کارها را کرده‌اند، او گفت برو دنبال حکمت. وقتی رفتم حکم بگیرم، نامه‌ای دادند که نوشته شده بود من نامه‌رسان استقلال در هیئت فوتبال هستم! این حکم را به جباری نشان دادم که گفت حرفی نزن و کارت را انجام بده، اما گفتم من ذره ذره آبرو جمع کرده‌ام و نمی‌خواهم به راحتی آن را از بین ببرم.
 
مدیر مستعفی آکادمی و مدارس فوتبال استقلال در خصوص اختلافش با صادق ورمزیار گفت: اگر ورمزیار مشکل داشته است، باید به او می‌گفتند دیگر نیا. به خاطر اینکه دست‌شان در یک کاسه است و آبروی‌شان نرود، ورمزیار را نگه داشتند! چرا وقتی مصطفی قنبرپور از آکادمی پرسپولیس رفت و محمد پنجعلی جانشین او شد، حرفی به وجود نیامد؟ در استقلال هر روز یک حرفی زده می‌شود. ورمزیار به من گفت که اینجا (آکادمی) می‌نشینم و کسی تکانم نمی‌دهد. تا الان هم حرفش ثابت شده است. اگر ورمزیار همه کاره است، چرا حبیبی را آورده‌اید؟ اگر ورمزیار را از مدیریت آکادمی برداشتید، چرا هنوز کارش را انجام می‌دهد؟


کد مطلب: 170713

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170713/چون-دست-آقایان-یک-کاسه-ورمزیار-آکادمی-استقلال-نگه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com