کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آفت مگس مدیترانه‌ای تهدیدی از سوی دشمنان!

ایسنا , 27 آبان 1397 ساعت 15:14

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
حزب الله :
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مدعی شد: آفت مگس مدیترانه‌ای را نوعی تهدید امنیتی و از سوی دشمنان می‌دانیم که از خارج وارد کشور شده، قدرت تخریب بالایی دارد و خسارت زیادی وارد می‌کند، این آفت شهرستان‌هایی را در استان درگیر کرده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله،"حمید ملانوری" امروز 27 آبان ماه در جلسه برنامه مقابله با کرم خراط درختان گردو در استانداری کرمان اظهار کرد: اقدامات خیلی خوبی در مقابله با آفت کرم خراط انجام شده و نشان می‌دهد که نوع همکاری، تعامل و جدیت توانسته کانون بحرانی آفت را مدیریت کند.
 
وی در ادامه افزود: فضای امروز در حوزه مسائل سیاسی و امنیتی و شرایط بین‌المللی و منطقه و تاثیرات این فضا در کشور ما، در واقع یک دوره و نوع جدیدی از مدیریت را در کشور ایجاد کرده و ایجاب می‌کند متوجه این موضوع باشیم.
 
ملانوری تصریح کرد: شاید نیاز است تمام برنامه‌های مدیریتی در برنامه‌های اجرایی هم جنبه مدیریت بحرانی و هم جنبه مقابله با تهدیدات دشمن در حوزه بین‌الملل را داشته باشد.
 
وی بیان کرد: به عنوان نمونه آفت مگس مدیترانه‌ای را نوعی تهدید امنیتی و از سوی دشمنان می‌دانیم که از خارج وارد کشور شده، قدرت تخریب بالایی دارد و خسارت زیادی وارد می‌کند، این آفت شهرستان‌هایی را در استان درگیر کرده است.
 
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: این آفت خسارت سنگینی را به اقتصاد و اشتغال منطقه وارد می‌کند و یک تهدید است.
 
وی با تاکید بر مقابله با آفات به صورت بومی و کاملا کارشناسی افزود: در سال‌های گذشته ارتباط با مراکز علمی کمتر بوده و صنعت نیز ارتباط کمتری با مراکز علمی داشته در صورتی که باید از ظرفیت و فرصت علمی و دانشگاهی استان استفاده شود.
 
ملانوری با اشاره به موفقیت فعالیت‌های مقابله با آفت کرم خراط درختان گردو گفت: استمرار این طرح با استفاده از نظرات طرح جدی و مهم است و باید کار استمرار پیدا کند و در آبرسانی به مناطق مختلف نیز کار با جدیت پیگیری شود.
 
وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم تصریح کرد: باید به مردم اطلاع‌رسانی شود و رسانه‌ها کمک کنند تا مشارکت مردم جلب شود.


کد مطلب: 183250

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/183250/آفت-مگس-مدیترانه-ای-تهدیدی-سوی-دشمنان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com