کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعضا در جلسات شورا حضور مستمر داشته باشند

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 30 خرداد 1397 ساعت 10:36

حزب الله :
رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در شصت و هفتمین جلسه علنی شورا و در نطق پیش از دستوربه موضوع لغو جلسات و عدم حضور اعضا اشاره کرد و گفت: اعضای شورا در جلسات حضور مستمر داشته باشند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج روز چهارشنبه به ریاست محمد نبیونی و با حضور سرپرست شهرداری برگزار شد. شصت و ششمین جلسه شورا روز دوشنبه برگزار شد که بعد از دقایقی، به دلیل خروج برخی اعضا از رسمیت افتاد.
 
لغو جلسات شورا به دلیل نبود اعضا درست نیست
رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای جلسه شصت و هفتم و در نطق پیش از دستور خواستار حضور اعضا در تمامی جلسات شورا شد و افزود: ما به عنوان نهادی ناظر هستیم و در برابر حق مردم مسول، امیدوارم از این پس "منظم"تر از قبل باشیم. 
 
حسین محمدی با اشاره به اینکه اعضای شورا برای حضور در جلسات "حق جلسه" دریافت می کنند، عنوان کرد: اعضایی که به هر دلیلی در جلسات شورا حضور پیدا نمی کنند باید حق جلسه آن ها کسر شود تا حقوق شهروندی به طور کامل رعایت شده باشد.
 
 
سازمان ها استقلال مالی ندارند
در ادامه جلسه سرپرست شهرداری کرج در خصوص به موضوع اصلاح ساختار سازمانیِ سازمان ها پرداخت و یادآور شد: سازمان ها استقلال مالی ندارند و به نوعی توان فرسا شده اند.
 
محمدرضا احمدی نژاد، افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا مجدد این ساختار معیوب را اصلاح کنیم تا بار مالیِ مرکز کمتر شود.
 
وی گفت: به زودی این موضوع در قالبِ لایحه ای به شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
 
احمدی نژاد در پایان صحبت های خود به بازی دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه مقابل اسپانیا اشاره کرد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.
 
 
غیبت اعضای شورا پیگیری می شود
رییس شورای اسلامی شهر کرج نیز در ادامه این جلسه شصت و هفتم و با تایید صحبت های حسین محمدی درباره لزوم حضور اعضای شورا در تمامی جلسات،اظهار داشت: این موضوع پیگیری خواهد شد.
 
محمد نبیونی همچنین در زمینه وابستگی مالی سازمان ها به شهرداری و ضرورت استقلال مالی آن ها، عنوان کرد: لایحه ارسالی شهرداری به شورا بررسی و در این موضوع تصمیم گیری می شود.
 
در ادامه لوایحی که در دستور جلسه قرار داشت بیان و درباره آن ها تصمیم گیری شد.


کد مطلب: 171253

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/171253/اعضا-جلسات-شورا-حضور-مستمر-داشته-باشند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com