کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور:

ایران در معادلات منطقه ای نقش اول را دارد

مهر , 19 بهمن 1396 ساعت 15:30

حزب الله :
وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی ایران وحشت دارند، گفت: ایران در معادلات منطقه ای نقش اول را دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر پنجشنبه در سخنانی در جمع مردم جزیره هرمز که در مسجد جامع این جزیره انجام شد، اظهار داشت: این سفر و بازدید از جزایر هرمزگان با دستور رئیس جمهور صورت گرفت.
 
وی ادامه داد: در جلساتی که پیش از این در وزارت کشور برگزار شد، با حضور همه دستگاه های اجرایی مسائل و مشکلات جزایر مورد بررسی قرار گرفت و تلاش این است پس از این سفر با حضور همه دستگاه های اجرایی تصمیماتی را برای رفع مشکلات جزایر اتخاذ کنیم.
 
وزیر کشور ضمن گرامیداشت دهه فجر، افزود: تمامی خواسته های مردم از انقلاب اسلامی در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلاصه شده است.
 
رحمانی فضلی تصریح کرد: ما در سال ۵۷ به همه دنیا شعار بزرگ نه شرقی و نه غربی و جمهوری اسلامی را اعلام کردیم که برای تحقق آن اراده بزرگی نیاز بود.
 
وی بیان داشت: ما میراث دار امام  راحل و شهدای گرانقدر هستیم و در طول ۳۹ سال گذشته شرایط سخت جنگ و تحریم را پشت سر گذاشتیم و امروز همه معتقد هستند ایران کشوری مقاوم است که روی پای خود ایستاده است.
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد: امروز ایران در معادلات منطقه ای نقش اول را دارد و در نظام بین الملل نیز کشور ما جایگاه قابل قبولی دارد که همه دنیا نیز این امر را پذیرفته اند.
 
رحمانی فضلی با بیان اینکه وظیفه داریم در عمل با کار و خدمت برای مردم در جهت رفع مشکلات شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم، عنوان کرد: استان هرمزگان دارای مولفه های بسیاری برای توسعه است که از جمله آن می توان به منابع غنی دریا و موقعیت مناسب برای سرمایه گذاری اشاره کرد.
 
وی گفت: در موضوع اشتغال هیچ محدودیتی نداریم و تسهیلات مناسب به افرادی که متقاضی سرمایه گذاری باشند پرداخت خواهد شد.


کد مطلب: 162181

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162181/ایران-معادلات-منطقه-نقش-اول

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com