کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سناتور آمریکایی:

نباید از نشست ترامپ-پوتین انتظار زیادی داشت

تسنیم , 14 تير 1397 ساعت 15:26

حزب الله :
به عقیده یکی از سناتورهای آمریکایی که به روسیه سفر کرده، فعلا زود است در باره نتیجه این سفر ارزیابی خاصی داشت و در عین حال نباید انتظار زیادی از نشست رهبران دو کشور داشت.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سناتور "جان نیلی کندی" نماینده ایالت آلاباما و یکی از اعضای هیئت نمایندگان مجلس سنا و نمایندگان کنگره آمریکا که به روسیه سفر کرده، در مصاحبه اختصاصی با روزنامه «کامرسانت»، چاپ مسکو، درباره نتیجه این سفر گفت: «مذاکرات با مقامات دیپلماتیک و پارلمانی روس در مجموع خوب بودند، ولی فعلا زود است که درباره نتیجه آن صحبتی شود.»
 
کندی همچنین بعید ندانست که در صورت تغییر برخورد روسیه، هیئتی از نمایندگان روسی هم در آینده به آمریکا سفر کنند، ولی به عقیده وی، در غیر این صورت (یعنی عدم تغییر برخورد مسکو) باید تحریم‌های جدیدی علیه این کشور اعمال شود.
 
این سناتور آمریکایی ضمن ابراز تمایل برای بهبود روابط واشنگتن و مسکو، افزود: «دولت روسیه می گوید که تحریم‌ها به این کشور آسیبی نرسانده، ولی چنین نیست و من امیدوارم که ما مجبور نشویم اقدامات شدیدالحن دیگری در برخورد با روسیه اعمال کنیم. ولی اگر ما مشاهده کردیم که در انتخابات ماه نوامبر آمریکا بار دیگر دخالتی صورت بگیرد، چاره‌ای جز این نخواهیم داشت.»
 
وی در مورد دیدار آتی روسای جمهوری روسیه و آمریکا نیز گفت که انتظار زیادی از این نشست ندارد. وی یادآور شد: «البته خوشحال خواهم شد اگر این دیدار بتواند به توافقاتی بین دو طرف بیانجامد. ضمن اینکه برگزاری این نشست به طور کلی اقدامی مثبت است. هرچند بسیاری از همتایان من در مجلس نمایندگان کنگره، به خصوص نمایندگان حزب دموکرات، برگزاری چنین نشستی را یک اشتباه می‌دانند. ولی من با این دیدگاه موافق نیستم.»


کد مطلب: 172586

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172586/نباید-نشست-ترامپ-پوتین-انتظار-زیادی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com