کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد؛

ثبت‌نام ۲۲ هزار نفر در تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۶

خبرگزاری مهر , 20 مهر 1396 ساعت 13:01

حزب الله :
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۶ انتخاب رشته کرده‌اند.


 
                       
                         
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین توکلی  اظهار داشت: داوطلبان برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ شنبه (۲۲ مهرماه) فرصت دارند ۱۵ کد رشته محل را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اعلام ظرفیت‌های جدید، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تمامی داوطلبانی که در آزمون دکتری سال ۹۶ ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند، با توجه به کارنامه آزمون خود که دارای نمره کل مثبت است، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط در دفترچه راهنما، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی گفت: داوطلبانی که پیش از این در آزمون دکتری ۹۶ پذیرفته شده‌اند نیز می‌توانند در این دوره انتخاب رشته کنند، اما در صورت پذیرفته شدن، قبولی قبلی آنها لغو و باید از کد رشته قبولی جدید ثبت‌نام‌ کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا صبح امروز (پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۹۶) تعداد ۲۰ هزار و ۱۶۵ داوطلب نسبت به انتخاب کد رشته خود در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ اقدام کرده‌اند.


کد مطلب: 152786

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/152786/ثبت-نام-۲۲-هزار-نفر-تکمیل-ظرفیت-کنکور-دکتری-۹۶

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com