کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبر داد:

محدودیت ترافیکی در تمام معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی کرج

مهر , 19 بهمن 1396 ساعت 13:39

حزب الله :
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: تمام معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج محدودیت ترافیکی دارند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرهنگ ابراهیم شریفی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی پیرامون اعمال محدودیت های ترافیکی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در شهر کرج همسو با دیگر شهرهای کشور مراسم بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه برای راهپیمایی در مرکز استان البرز، سه مسیر از میدان شهدا - میدان سپاه و میدان جمهوری؛ میانجاده، میدان سپاه و میدان جمهوری هپچنین فلکه اول رجایی شهر به سمت میدان جمهوری در نظر گرفته شده است، افزود: توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان، تمهیدات مناسب برای برقراری امنیت در نظر گرفته شده است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه پاکسازی مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی، بامداد روز ۲۲ بهمن آغاز می شود و اطلاع رسانی در این خصوص صورت می گیرد، تصریح کرد: ساعت ۶ و نیم صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه، ماموران راهنمایی و رانندگی در مسیر مستقر و از ساعت ۷ صبح محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.
 
شریفی خاطرنشان کرد: تمام معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی محدودیت ترافیکی خواهند داشت و تنها وسایل نقلیه مجوز دار در رینگ دوم محدودیت امکان تردد دارند.
 
وی با بیان اینکه وسایل نقلیه مجوزدار در مسیر راهپیمایی امکان تردد نخواهند داشت، با تاکید بر لزوم استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی توسط مردم، افزود: محدودیت ترافیکی تا زمان عادی شدن شرایط ادامه پیدا می کند.


کد مطلب: 162163

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162163/محدودیت-ترافیکی-تمام-معابر-منتهی-مسیرهای-راهپیمایی-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com