کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در واكنش به انتقادات مطرح شده در روزهاي اخير؛

سردار جزايري: سپاه از ابتداي انقلاب در خط مرجعيت بوده و خواهد بود

19 ارديبهشت 1391 ساعت 13:26

حزب الله نيوز :معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح در واكنش به انتقادات مطرح شده در روزهاي اخير مبني بر" رو به ضعف بودن ارتباط بخش‌هايي از سپاه با مرجعيت"، گفت: سپاه براي هميشه در خط روحانيت بوده و خواهد بود.



معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح در واكنش به انتقادات مطرح شده در روزهاي اخير مبني بر" رو به ضعف بودن ارتباط بخش‌هايي از سپاه با مرجعيت"، گفت: سپاه براي هميشه در خط روحانيت بوده و خواهد بود.
به گزارش حزب الله نيوز به نقل از ايسنا ، سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري با بيان اين مطلب اظهار كرد: سپاه از ابتداي انقلاب در خط علماي اعلام و روحانيت شيعه و مرجعيت و بويژه ولايت فقيه كه سمبل روحانيت اسلام و شيعه است، حركت كرده است.
وي با بيان اين‌كه « به طور كلي اين‌گونه وصله‌ها به سپاه كه مولود انقلاب و روحانيت است، وصله ناجوري است» افزود: مجموعه انقلاب و نظام ما، مرهون روحانيت مبارز، آگاه و هميشه در صحنه بوده و انقلاب برخاسته از تفكرات اسلام ناب و روحانيت است.
وي تاكيد كرد: سپاه مولود انقلاب است و از ابتدا و ان‌شاءالله براي هميشه در خط روحانيت بوده و خواهد بود.
چندي پيش يكي از مراجع در دیدار با فرمانده و مدیران سپاه قم از تضعیف ارتباط برخی از سپاهیان با مراجع تقلید انتقاد کرده و گفته بود: سپاه همان‌گونه که با رهبر بزرگوار انقلاب ارتباط تنگاتنگ دارد، با مرجعیت هم باید ارتباط داشته باشد؛ چراکه اگر سپاه از مرجعیت جدا شود ضرر می‌کند.


کد مطلب: 1284

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/1284/سردار-جزايري-سپاه-ابتداي-انقلاب-خط-مرجعيت-بوده-خواهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com