کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس فتای استان البرز خبر داد؛

کلاهبرداری اینترنتی در البرز با ارسال پیامک ثبت‌نام کارت سوخت

مهر , 25 فروردين 1398 ساعت 14:49

حزب الله:
رئیس پلیس فتای استان البرز به شیوه جدید مجرمان سایبری در ارسال پیامک «ثبت‌نام کارت سوخت» اشاره کرد و گفت: مجرمان با این شگرد اقدام به کلاهبرداری اینترنتی کرده‌اند.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ محمد اقبالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخیراً کلاه‌برداران به‌منظور کلاهبرداری اینترنتی با استفاده از پنل‌های پیامکی اقدام به ارسال پیامک به‌صورت گسترده به شهروندان البرزی کرده‌اند.
 
وی اضافه کرد: در پیامک کلاهبرداران اینترنتی آمده است آخرین‌مهلت برای ثبت‌نام کارت سوخت سی‌ام فروردین‌ماه است. آن‌ها همچنین از شهروندان خواسته‌اند برای تکمیل فرم ثبت‌نام خود به یک سایت مراجعه کنند.
 
رئیس پلیس فتای استان البرز تأکید کرد: کلاهبرداران پس از ورود کاربر به آدرس و درگاه فیشینگ اقدام به برداشت از حساب آن‌ها کرده‌اند.
 
سرهنگ اقبالی از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین پیامک‌هایی، برای اطمینان از صحت‌وسقم محتوای پیامک‌های ارسالی موضوع را از طریق منابع معتبر پیگیری کنند.
 
وی همچنین افزود: با توجه به افزایش شِگرد کلاهبرداری‌های اینترنتی، آموزش خانواده‌ها در موضوعات جرایم سایبری ضرورت دارد.
 
رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: هم‌وطنان می‌توانند از طریق راه ارتباطی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از آخرین هشدارهای سایبری و روش‌های پیشگیری از سایر جرایم مطلع شوند.


کد مطلب: 194310

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194310/کلاهبرداری-اینترنتی-البرز-ارسال-پیامک-ثبت-نام-کارت-سوخت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com