کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور:

در بحث حجاب برخورد قهری صورت نگرفته/ ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم‌ها باید رعایت شود

تسنیم , 19 اسفند 1396 ساعت 13:54

حزب الله :
رحمانی‌فضلی: درخصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در در حاشیه همایش سراسری استانداران، فرمانداران و مدیران کل سیاسی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این همایش به دنبال جمع بندی فعالیت وزارت کشور بودیم، گفت: معاونین مختلف وزارت کشور الزامات، مقتضیات و شرایط حوزه های کاری خود را مطرح کردند.
 
وی افزود: در حوزه اجتماعی اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی، اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی و در حوزه عمرانی و شهرداری ها نیز مسائلی بود که بررسی شد.
 
وزیر کشور تصریح کرد: در این همایش برنامه هایی برای آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه های مختلف برای شرکت کنندگان برگزار شد.
 
رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص سفر وی به قم و مطرح شدن بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها در دیدار با علما، تصریح کرد: در دیدار با مجمع عمومی اساتید حوزه علمیه هیچ گونه صحبتی در این خصوص نشد و بیشتر شرایط امنیتی و اجتماعی کشور تشریح شد.
 
وزیر کشور ادامه داد: در این دیدارها در خصوص حوادث دی ماه کشور و حوادث اخیر در تهران سوالاتی وجود داشت که به آن پاسخ داده شد.
 
رحمانی فضلی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مراجع بر آن تاکید داشتند بحث حجاب بود،گفت: در خصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جاهایی که وزارت ورزش و جوانان هماهنگی هایی صورت داده، توفیقاتی وجود داشته است، اما در حوزه فوتبال هنوز این ممنوعیت جاری است و کسانی که به ورزشگاه مراجعه کرده بودند دستگیر نشدند بلکه در جای مناسبی نگه داری شدند.


کد مطلب: 164412

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/164412/بحث-حجاب-برخورد-قهری-صورت-نگرفته-ممنوعیت-ورود-بانوان-استادیوم-ها-باید-رعایت-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com