کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

معرفی توانمندی‌های صنایع استان البرز در نمایشگاه صنایع کوچک

خبرگزاری فارس , 15 آبان 1397 ساعت 12:38

حزب الله:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان البرز در حوزه صنعت از استان‌های برتر کشور است، گفت: نمایشگاه صنایع کوچک بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های صنایع استان البرز است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمود بهمنی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: استان البرز از توانایی‌های بسیار بالایی در حوزه صنعت برخوردار است.
وی افزود: باوجود ظرفیت‌های بسیار مناسب اقتصادی در استان اما به نحو احسن از آنها استفاده نکرده‌ایم و من معتقدم که این نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش  بسیار موثری در راستای معرفی صنایع کوچک و متوسط استان البرز باشد.
نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به صنایع کوچک و متوسط کمک شود و این صنایع مورد حمایت قرار گیرند، بیان کرد: تولیدات نهایی صنایع کوچک مواد اولیه کارخانجات بزرگ است و با ادامه فعالیت صنایع کوچک مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات بزرگ تولید می‌شود و این کار به ادامه حیات صنایع می‌انجامد.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه صنایع کوچک و متوسط شامل تحریم‌ها نمی‌شود و علیرغم تحریم‌ها فعالیت‌ها در این واحدها ادامه می‌یابد،گفت: با این وجود واحد‌های کوچک می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و اصلا تحت تأثیر تحریم‌ها قرار نمی‌گیرند.
بهمنی با اشاره به اینکه صنایع نقش مهمی در اشتغال دارند، تصریح کرد: افزایش تولید و رونق صنایع کوچک و متوسط استان در شهرک‌های صنعتی به کاهش بیکاری و اشتغال کمک می‌کند و لازم است که حمایت‌های لازم از این صنایع انجام شود.


کد مطلب: 182403

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182403/معرفی-توانمندی-های-صنایع-استان-البرز-نمایشگاه-کوچک

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com