کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صفار هرندی:

نشان دادن ضعف دشمن را جری‌تر می‌کند

فارس , 20 تير 1397 ساعت 10:37

حزب الله :
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر موضع ضعف و سستی در برابر دشمن نشان دهیم، دشمن نیز از این ضعف استفاده کرده و مجبور به پذیرفتن هر شرطی می‌شویم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر موضع ضعف و سستی در برابر دشمن نشان دهیم، دشمن نیز از این ضعف استفاده کرده و مجبور به پذیرفتن هر شرطی می‌شویم.
 
محمدحسین صفار هرندی شامگاه سه‌شنبه در جمع انقلابیون شهر کوشک اظهار کرد: باید تکلیف خود را بدانیم و اگر هوای جامعه از فتنه‌ها غبارآلود شد، زیرکی و کیّص بودن شرط ایمان است.
 
وی اضافه کرد: میزان، حال فعلی اشخاص است که در سال‌های اخیر کسانی که ادعای دفاع از خط امام (ره) را داشتند، مسیر امام (ره) را ترک کرده و از اعلام ترک این مسیر هیچ ابایی نداشتند و حاضرند امام خمینی (ره) را به موزه‌های تاریخ بسپارند، در حالی که هنوز از سفره انقلاب ارتزاق دارند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افراد، ملاک حق نیستند، گفت: برخی نظریه‌پردازان بر این باور هستند که همه کشور‌ها باید خودشان را با کدخدای عالم تنظیم کنند و باید با آن‌ها سازش کرد.
 
صفارهرندی با اشاره به بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: لبنان طبق قاعده نظریه‌پردازان عمل کرد، اما در جنگی که بین لبنان و رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛ این رژیم منحوس پایتخت لبنان را به سقوط کشاند، اما امروز با اینکه از همه اقلیت‌ها در این کشور زندگی می‌کنند لبنان به قدرت و به یک حلقه مقاومت تبدیل شده است.
 
وی با بیان اینکه باید قدرت خود را افزایش داده و بر سر میز مذاکره از موضع قدرت وارد شد، بیان داشت: اگر از موضع ضعف و سستی در برابر دشمن وارد شویم، دشمن نیز از این ضعف استفاده می‌کند و مجبور به پذیرفتن هر شرطی می‌شویم.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه همه ما می‌دانیم که شرایط اقتصادی جامعه مناسب نیست و این یک واقعیت است که برای رفع معضلات اقتصادی راه‌حل‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: عده‌ای راه‌حل را در این دیدند که اگر با این غول بی‌شاخ و دم هم‌نشین شویم مشکلات‌مان حل می‌شود و مردم نیز با همین انگیزه و نجات از مشکلات به او رأی دادند و اکنون با دیدن این نامردی‌ها به تفکر اشتباه خود پی بردند.
 
صفارهرندی با بیان اینکه صحبت کردن از عجز و ناتوانی مشکلات ما را برطرف نمی‌کند و باعث می‌شود دشمن در تصمیمات خود مصمم‌تر شود، توضیح داد: دشمنان، چون می‌بینند کشور‌های منطقه حاضر هستند از ایران اسلامی تبعیت کنند دنبال نفوذ در حوزه‌های موشکی و توان استراتژیکی ایران هستند.
 
وی با بیان اینکه امروز ما با افتخار می‌گوییم که ایران یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه است و در کشور‌های اسلامی و همسایه نفوذ معنوی داریم، ادامه داد: راه‌حل مسائل مادی و اقتصادی کشور رجوع به خودمان است، ما به اشتباه سرمایه‌گذار‌های داخلی را قربانی سرمایه‌گذاران خارجی کردیم و به طرف‌های اروپایی اعتماد و آنان با نامردی تمام به دلیل ترس از تحریم آمریکا همه قرارداد‌های خود را لغو کردند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب قوای کشور را در کنار هم جمع کردند و دستور دادند که برای معیشت مردم چاره‌جویی کنند، یادآور شد: استعداد و ذخیره در این کشور بسیار است و می‌توانیم مشکلات خود را در داخل کشور به خوبی حل کنیم.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با بیان اینکه در شرق اصفهان مدتی است که مردم اسیر خشک‌سالی هستند و مشکلاتی به وجود آمده که باید راه‌هایی را تدبیر کنیم، بیان داشت: اگر مواردی که در اقتصاد مقاومتی به نتیجه رسیدیم و رهبری هم ابلاغ کردند در ادارات و بین مردم عملیاتی شود می‌توانیم کشور را بدون داشتن مشکل مدیریت کنیم و ارتباط با کشور‌های همسایه حدود ۴۰ میلیارد مبادله تجاری را به وجود می‌آورد که کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و این یک ظرفیت بسیار خوبی است.


کد مطلب: 172909

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172909/نشان-دادن-ضعف-دشمن-جری-تر-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com