کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز:

۱۵۰ کلاس درس مهرماه آینده در استان البرز افتتاح می‌شود

مهر , 18 بهمن 1397 ساعت 14:40

حزب الله:
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز از افتتاح ۱۵۰ کلاس درس برای اول مهرماه سال آتی خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سالار قاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه پسرانه دولتی «قلم» که هم‌زمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای تقویت ابزارهای جنگ نرم و توسعه زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش کلید خورده است.
 
وی افزود: حدود ۳۰ سال است که این پروژه مسکوت مانده بود و طی دو سال گذشته موفق شدیم با ۷۰ درصد پیشرفت این پروژه را به اتمام برسانیم.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز بیان کرد: این پروژه در ۲۴ کلاس تعریف‌شده است و در مساحتی به ابعاد سه هزار و ۲۵۰ مترمربع واقع است.
 
قاسمی ادامه داد: این مدرسه پسرانه ۴۵ اتاق در قالب‌های همچون دفاتر اداری، نمازخانه و آزمایشگاه و کلاس درس است.
 
به گفته وی مدرسه پسرانه قلم طی دو نوبت فعالیت می‌کند که در هر نوبت ۷۰۰ دانش‌آموز تعلیم می‌بینند.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز یادآور شد: تراکم دانش‌آموزان در سطح استان بالا است و می‌توان گفت در هر کلاس میانگین ۳۵ تا ۴۵ نفر هم حاضر خواهد بود. 
 
قاسمی خاطرنشان کرد: طبق قول استاندار البرز هر کمکی که سازمان نوسازی داشته باشد به همان میزان نماینده دولت در استان نیز همکاری و حمایت خواهد داشت.
 
وی از کمک ۵۰ میلیارد تومانی این سازمان به نوسازی و تأمین زیرساخت‌های آموزشی خبر داد و اضافه کرد: امیدوارم استاندار هم طی انعقاد قراردادی همین میزان کمک به آموزش‌وپرورش استان را داشته باشد


کد مطلب: 189965

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/189965/۱۵۰-کلاس-درس-مهرماه-آینده-استان-البرز-افتتاح-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com