کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کار برای مردم به دور از خط‌کشی سیاسی/ اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در شورای شهر جایگاهی ندارد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 31 خرداد 1397 ساعت 11:25

حزب الله :
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: هر گاه به این نتیجه رسیدیم که شورا جایگاهی برای خدمت صادقانه به شهر و شهروندان است و نباید از آن برای امتیاز خواهی و بازی‌های سیاسی استفاده کرد؛ پیشرفت می‌کنیم.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غدیر مهدوی  با بیان این که در مدت زمان سپری شده از شورای پنجم اقدامات چندان موثری از سوی اعضا انجام نشده است؛ گفت: تنها چهار سال فرصت داریم که صادقانه و به دور از جناح بندی‌های سیاسی برای مردم و برای پیشرفت شهر تلاش کنیم.
 
مهدوی با اشاره به این که در شورا و شهرداری "اصلاح طلبی" و "اصولگرایی" محلی از اعراب ندارد، یادآور شد: باید به دور از خط کشی‌های موجود برای مردم کار کرد؛ مردم انتظار دارند در حوزه‌های عمرانی، رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه ها اقدامات مهمی انجام شود.
 
وی لازمه پیشرفت را توجه به جنبه‌های والای شخصیتی و شایسته سالاری و تخصص دانست و تصریح کرد: تا زمانی که به این موضوع مهم بی‌توجه باشیم پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
 
مهدوی با بیان این که همواره تلاش کرده‌ام در مسیر توجه به جنبه‌های انسانی و اصل شایسته سالاری و تخصص گام بردارم؛ یادآور شد: در موضوع انتخاب "سریزدی" نیز این نکات مورد ملاحظه قرار گرفت.
 
وی تأکید کرد: معتقدم سریزدی با تفکر و بینش اقتصادی و عملگرایی که دارد می‌تواند برخی از مشکلات اساسی کرج را حل نموده و برای شهر درآمد پایدار مناسبی ایجاد نماید.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید یاد بگیریم که دست شهردار را برای انجام کارها باز بگذاریم و تنها برای انجام درست کارها هدایتش کنیم؛ در جلسات قبلی شورا هم گفته‌ام تا زمانی که بخواهیم توصیه داشته باشیم و تلاش کنیم که نزدیکان خود را به شهردار تحمیل کنیم پیشرفت نخواهیم کرد.


کد مطلب: 171351

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/171351/کار-مردم-دور-خط-کشی-سیاسی-اصولگرایی-اصلاح-طلبی-شورای-شهر-جایگاهی-ندارد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com