کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از نخستین کارگردان زن دنیا؛

جودی فاستر درباره آینده کاری‌اش سخن گفت/ تا ۸۰ سالگی بازی می‌کنم

مهر , 24 فروردين 1398 ساعت 10:27

حزب الله:
بازیگر و کارگردان سرشناس هالیوود اعلام کرده تا هشتاد و چند سالگی به بازیگری ادامه می‌دهد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جودی فاستر اعلام کرده مطمئن است وقتی هفتاد و هشتاد سالگی را پشت سر بگذارد هم به بازیگری ادامه می‌دهد.
 
وی در پاسخ به مصاحبه‌کنندگان درباره آینده کاری‌اش این پاسخ را داد.
 
در حالی که در مراسمی در لس‌آنجلس با نمایش فیلم «طبیعی باش: داستان ناگفته آلیس گی- بلاش» از آلیس گی- بلاش کارگردان فرانسوی و نخستین کارگردان زن دنیا تجلیل می‌شد، جودی فاستر از جمله چهره‌هایی بود که درباره پیشگامی این کارگردان صحبت کرد.
 
این کارگردان سال ۱۸۹۶ با ساخت فیلم «افسانه کلم» که از نظر شماری از تاریخ‌نگاران سینما نخستین فیلم روایتی و قصه‌گو نیز است، در تاریخ ماندگار شد.
 
آلیس گی- بلاش که سال ۱۸۷۳ متولد شد تهیه‌کننده، هنرپیشه و کارگردان اهل فرانسه بود. وی بین سال‌های ۱۸۹۴ تا ۱۹۲۲ میلادی فعالیت می‌کرد و سال ۱۹۶۸ درگذشت.
 
وی در آغاز منشیِ «کمپانی فیلمسازی گومون» بود و سال ۱۹۰۸ گومون را ترک کرد و در سال ۱۹۱۰ همراه همسرش هربت بلاش استودیو سولاکس را تأسیس کردند که بزرگ‌ترین استودیو تا پیش از ایجاد هالیوود بود. او در این استودیو فیلم‌های بسیاری کارگردانی کرد که شمار آنها بیش از ۱۰۰۰ فیلم است.
 
مستند «طبیعی باش: داستان ناگفته آلیس گی- بلاش» توسط پاملا بی. گرین ساخته شده است.
 
جودی فاستر در این مراسم از اهمیت گی- بلاش در زندگی خودش صحبت کرد و گفت به عنوان یک کارگردان هنوز در حال جستجو است. وی گفت به عنوان یک کارگردان هنوز جوان محسوب می‌شود و باید خیلی چیزها یاد بگیرد.
 
وی افزود مطمئن است تا ۷۰ و ۸۰ سالگی به بازیگری ادامه می‌دهد.


کد مطلب: 194158

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194158/جودی-فاستر-درباره-آینده-کاری-اش-سخن-گفت-۸۰-سالگی-بازی-می-کنم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com