کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه استان البرز:

تعداد شهدای تائید شده استان البرز ۵۲۴۳ نفر است

مهر , 22 مرداد 1397 ساعت 15:27

حزب الله :
فرمانده سپاه استان البرز تعداد شهدای تائید شده استان را پنج هزار و ۲۴۳ نفر اعلام کرد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار یوسف مولایی پیش از ظهر در نشست خبری کنگره شهدای استان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: امروز سالروز ازدواج فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) است، برخی الگوها در طول زمان ماندگار هستند، برخی مؤلفه‌ها در طول زمان کهنه نمی‌شوند، وفاداری و محبت ازجمله این‌هاست.
 
فرمانده سپاه پاسداران استان البرز در ادامه با اشاره به اهمیت رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها در جوامع کنونی تأثیر زیادی بر سبک زندگی مردم‌دارند.
 
سردار مولایی با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در تصمیم سیاسیون، گفت: رسانه‌ها باید اصل امانت‌داری را رعایت کرده و در انتشار اخبار دقت کافی را داشته باشند.
 
وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان البرز، گفت: این مهم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
به گفته فرمانده سپاه استان البرز، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان در فرایند ساماندهی و اجرای کنگره شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و پای‌کار هستند.
 
سردار مولایی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان البرز ۲۷ کنگره شهدا در کشور است که برگزار می‌شود، گفت: ۱۵ عنوان کتاب با رویکرد دفاع مقدس منتشرشده است. همچنین ۱۳ عنوان کتاب وصایای شهدا و ۱۲ عنوان کتاب نیز از زندگی‌نامه شهدای استان به چاپ رسیده است.
 
وی به رونمایی از بازی رایانه‌ای «حیدر» اشاره کرد و گفت: این بازی رایانه‌ای هم‌زمان با کنگره شهدای استان رونمایی می‌شود، در این بازی عملیات‌های مختلف ازجمله عملیات خرمشهر طراحی‌شده است.
 
فرمانده سپاه پاسداران استان البرز با تأکید بر اینکه در برگزاری کنگره شهدای استان به همه اقشار توجه ویژه‌ای شده است، گفت: پیش از برگزاری کنگره اجلاسیه های نیز برگزارشده است.
 
سردار مولایی در بخش دیگری با اشاره به اینکه آمریکا از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیست، گفت: ما باید با همه ابزارهای موجود به مقابله بپردازیم، باید فرهنگ دفاع مقدس بیش از گذشته اشاعه شود.
 
وی اضافه کرد: شهدا درس ایثارگری را به ما آموخته‌اند، راه و روش شهدا باید در جامعه نهادینه شود.
 
فرمانده سپاه پاسداران استان البرز در ادامه به اهمیت جمع‌آوری اطلاعات شهدای استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اطلاعات سه هزار و ۳۵۰ شهید استان در سامانه بنیاد شهید به ثبت رسیده است.
 
سردار مولایی به پدیده مهاجرپذیری استان اشاره کرد و گفت: وجود این پدیده باعث شده است که کار جمع‌آوری اطلاعات شهدا با مشکل مواجه باشد.
 
وی همچنین گفت: در حال حاضر تعداد شهدای تائید شده استان پنج هزار و ۲۴۳ نفر است.


کد مطلب: 175735

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175735/تعداد-شهدای-تائید-شده-استان-البرز-۵۲۴۳-نفر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com