کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخی منتقدان کاهش نرخ بیکاری در استان البرز را نمی‌بینند

تسنیم , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 15:29

استاندار البرز با بیان اینکه نرخ ۱۵.۸ درصد بیکاری استان به ۱۰ درصد رسیده است، گفت: بعضی‌ها نمی‌خواهند ببینند و عینک آن‌ها به گونه‌ای است که هیچ جا را ندیده و نباید برای حرف‌های این افراد غصه خورد.


 
 

محمدعلی نجفی در کارگروه اشتغال استان البرز که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: جلسه اشتغال برای استانداری البرز بسیار حائز اهمیت است و تاکید دارم جلسات اشتغال و کارگروه‌ها مرتب و با نظم برگزار شود.

استاندار البرز با اشاره به انتقادهایی که چند وقتی است به میزان اشتغال استان البرز از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود، اشاره کرد و افزود: بعضی‌ها نمی‌خواهند ببینند و عینک دودی آن‌ها به گونه‌ای است که هیچ جا را ندیده و نباید برای حرف‌های این افراد غصه خورد.

نجفی در ادامه به انتقادهای رسانه‌ها و برخی کارشناسان که به میزان اشتغال وارد شده اشاره کرد و گفت: نرخ 15.8 درصد بیکاری استان به 10 درصد رسیده است و قبل از اینکه من وارد استان البرز شوم برخی گفتند که با نرخ بیکاری 20 درصد مواجه خواهی بود.

وی ادامه داد: ما نمی‌گوییم مشکل اشتغال استان البرز را برطرف کرده‌ایم و تنها نرخ بیکاری را با جدیت کاهش داده ولی برخی نمی‌خواهند این آمار را ببینند.

استاندار البرز در پایان جلسه به علت نبود یکی از مدیران بانک‌های عامل که متولی تسهیلات اشتغال در استان البرز است به شدت عصبانی شد و فرد جایگزین مدیر بانک را با عصبانیت از جلسه بیرون کرد.


کد مطلب: 168733

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/168733/برخی-منتقدان-کاهش-نرخ-بیکاری-استان-البرز-نمی-بینند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com